جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
کیاشا شاد | kiyasha
۱۳:۵۶:۰۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

وساپا بنده چند روز دارم میگم وساپا داره حجم های خوبی میخوره و ارزندگی سهم مشخص همه صندوق های درامد ثابت این سهم زیر نظر دارند و بنظرم تازه دارن میخرن وساپا قیمتش الان باید بالای 4000 تومن باشه با این سود سازی قدرش بدونید که جواهر

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار