#فیلتر 📆 دوشنبه 01/تیر/1405 #فیلتر ورود پول هوشمند درجه 1👇👇👇 #شپلی #بورس #خمهر #وخاور #غدیس #تاپکیش #نطرین #کسرا #دکیمی #غگرجی #غبهار #کاسپین #اسیا #حریل #ثنام #انرژی #ثنظام #خودکفا #خکار #کیمیاتک #فایرا #ثغرب #سیتا #ثاخت #ساینا #غپونه #قشرین #کنور #ولکار #گکوثر #بگیلان #شستا #دامین #فنوال #هرمز #مدیریت #دشیمی #بترانس #کزغال #وکبهمن #وکادو #فیلتر ورود پول هوشمند درجه 2👇👇👇 #فصبا #فافزا #بگیلان #مدیریت #وتوشه #مهر #فبستم #فیلتر سنگینترین کد به کدها 👇👇👇 #غشوکو #فزرین #دارو #فتوسا #دزهراوی #شفن #تفارس #ناما #دجابر #زفجر #توسن #دقاضی #رمپنا #وایرا #حیات #فمراد #شغدیر #درازک #شساخت #تادیکو #غشهداب #ونفت #خودکفا #حکشتی #ددانا #نخریس #بکهنوج #ثعمرا #وتوشه #سنوین #کقزوی #فیلتر بلوکی ها 👇👇👇 #لازما #رتاپ #گنگین #کیمیاتک #وپست #تاپیکو #کخاک #لوتوس #شاملا #فیلتر سنگینترین خریدهای گروهی 👇👇👇 #غشوکو #هجرت #کیمیا #فزرین #سخواف #نوین #شراز #بنیرو #فتوسا #حبندر #ولملت #شفن #فنر #ناما #وپسا #زفجر #وشمال #زهلال #رمپنا #فمراد #غبهار #شغدیر #ولنوین #انرژی #درازک #ختور #شساخت #ونفت #پاریز #ثتران #کمینا #چفیبر #فیلتر سرخط خرید فردا 👇👇👇 #زهلال #ذرت #وفیرزه #تادیکو #فیلتر جامع هوشمند 👇👇👇 #فتوسا #تاپکیش #ناما #ونفت #پاریز #جم_پیلن #شپلی ┈┈••••✾•🌱🌸🌱•✾•••┈┈
-
رویال بورس
📌پایان بازار امروز با ریزش 53 هزارواحدی ارزش معاملات امروز 46 همت ثبت شد . بیشترین تاثیر مثبت در شاخص؛ #فارس #شپنا 🗓1405/04/01 @Royalbourse_ir
-
مهدی میرزایی (انستیتو امواج الیوت)
#ذوب / تایم فریم روزانه / اپدیت در اخرین بروزرسانی تحلیل این نماد، همین اخیراً، اشاره شد که به نظر میرسه وارد موج 2 از 3 یا C ساختار صعودی شده؛ و همین موج 2 هم خودش متشکل از ریزموج هایی هست که به نظر ریزموج 1 و 2 تکمیل شده و در حال حاضر در ریزموج 3 به سر میبره. اما در بروزرسانی، اینطور به نظر میرسه که ریزموج 1 تکمیل شده، و هنوز درون ریزموج 2 به سر میبره که به شکل یک الگوی رانینگ در حال نمایان شدن هست. در این صورت، ریزموج 3 هنوز شروع نشده و عرضه های احتمالی رو میشه به دید بهره وری از ریزموج 3، در این نماد، بررسی کرد. @mahdy_mirzaiie
-
قدیر رجب
ومعادن درود با توجه به تمدید مهلت استفاده از حق تقدم بنظرم اگه قیمت ریزشی نباشه احتمال درجا زدن قیمت خیلی زیاده موفق باشیم یا حق
-
.Behnam Khodaverdi
والا اخبار وبملت و پارس از پالایش بهتر بود فعلا که اوار می بینیم ، تکنیکال یه چیز دیگه میگه اشباع اشباع ، باید یک مهلت تنفس بدید بهشون
-
سیسکو ببینم چی میکنم . ممنون از راهنمایی تون
-
بتا سهم
#سیسکو با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-04A-127 مورخ 1404/08/18 بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ 1404/09/08 افزایش سرمایه شرکت از مبلغ 85,000,000 میلیون ریال به مبلغ 125,000,000 میلیون ریال ( از محل مطالبات و اورده نقدی مبلغ 40000000 میلیون ریال ، میلیون ریال و از اورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال ) در در تاریخ 1405/03/31 در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.
-
سصوفی کاش سود واریز میشد از اصلاح بازار استفاده میکردیم
-
کاما سلام امسال کاما افزایش سرمایه داره یا ندارد؟
-
محسن رجبعلی ها
حگهر سود واریز شد بانک مسکن
-
Aaa
شصفها مگا مطالباتی هم هست که افزایش بخواد افزایش بده؟