🔴بورس ریخت 🔹شاخص کل بورس با ریزش 53 هزار واحدی در پایان معاملات امروز شنبه به 5 میلیون و 072 هزار واحد رسید. ✅️خورنا در بله: https://ble.ir/khoorna ✅️خورنا در اینستاگرام: https://instagram.com/khoorna ✅خورنا در تلگرام: https://t.me/khoorna ✅ خورنا در واتس اپ: https://whatsapp.com/channel/0029VaSDjZI6RGJC89jg2z1D
-
CanyMes
🔸در ایین نواختن زنگ معاملات بورس در تابستان 1405؛ * 🔰شرکت ملی مس مجوز تاسیس صندوق سرمایه گذاری ارزی دریافت کرد 🔸موافقت اصولی تاسیس صندوق سرمایه گذاری ارزی به شرکت ملی مس اعطا شد* 🔻شرکت ملی صنایع مس ایران موافقت اصولی تاسیس صندوق سرمایه گذاری در اوراق بهادار با درامد ثابت ارزی را از سازمان بورس و اوراق بهادار دریافت کرد؛ صندوقی که با مشارکت بانک ملی ایران و شرکت تامین سرمایه کیمیا، با هدف توسعه ابزارهای نوین تامین مالی و جذب منابع ارزی برای پروژه های صادرات محور راه اندازی می شود. 🔹 این موافقت نامه در ایین اعطای موافقت اصولی نخستین صندوق های سرمایه گذاری در دارایی های ارزی با درامد ثابت ارزی و نواختن زنگ معاملات بورس در تابستان 1405، با حضور محمدرضا عارف معاون اول رییس جمهور، سیدعلی مدنی زاده وزیر امور اقتصادی و دارایی، حجت اله صیدی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، سیدمصطفی فیض مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و جمعی از مدیران ارشد بازار سرمایه، به شرکت ملی مس اعطا شد. ◀️ ادامه خبر در مس پرس: https://mespress.ir/x6Rd @mespress_ir
-
ابراهیم
شاملا فروش خرداد 2232میلیارد. رکورد فروش شکسته شد خوش به حال فروشنده ها. عالی تر از این نمیشد. تو این چند روز حقوقی حسابی سهم جمع کرد
-
Hamid Albo
وسپه احیانا اگر وسپه مثبت شد قیمت 5720 را خوب بخاطر بسپارید. در این قیمت حقوقی ابشاری می فروشد و سهم را دوباره به 5000 ریال می رساند
-
کانال تحلیلی آتی بورس
2ساعت بعد از این پیام #سباقر 22190 تومان صف خرید - #سرود 1428 صف خرید! یعنی 6% بالاتر در مثبت های شنبه هفته اینده صف خرید تشکیل شد!🔥🔥🔥 #سقاین هم دیروز بسته بود منفی و اصلاح نداشت . اونم فردا جمع و جور میشه احتمال زیاد . واقعا سهام ارزنده تو بازار زیاده ولی باید دقت هم داشت سهم گران را بخاطر جوی که تو بازار هست نخریم. در انتخاب سهم حتما دقت لازم رو داشته باشید
-
زشگزا پی به ای پایینه اصلاح سنگین نمیده، این سهم هنوز جای رشد داره(مگر اینکه گزارشش بد منتشر بشه)
-
صبر پیشه
عیار وبملت توصیه همیشگی ، حتی در روزهای منفی .
-
Tehran_invest
قابل توجه سهامداران ختراک و خموتور سود سالانه قرار بود انتهای مهر ماه واریز شود طی صحبتی که با مدیران عامل دو شرکت داشتم موافقت کردند قرار شد در تاریخ 11 مرداد سود مجامع واریز گردد پر سود باشید❤️ @Tehran_invest
-
با صف خرید فردا شپنا سود یک ماهه شد 100درصد خدا برکت طلا کیلووچنده🟢🟢💚💚✅️✅️
-
محسن جلالی
ثشرق با افزایش سرمایه نزولش بیشتر هم میشه
-
سخزر از فردا صف جمع میشه