جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
علی ایل | aliii9
۱۳:۱۹:۵۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

غفارس من دوسال رو این سهم بودم تا نزدیکای 70 درصد منفی هم رفتم چندین و چندبار میانگین کم کردم روژی که با 42 درصد مثبت باز شد باز 22 درصد منفی بوذم نهایت با کمی سوذ کدارزش گفتن نداشت فروختم رفتم رو خساپا…امیذوارم هیچکس اینجوری در سهمی گیر نیفته..اون دوسال حتی درامد ثابت یا طلا بودم وضع خیلی فرق می کرد. ارزوی موفقیت برای سهامداران اتی

لیست اخبار