تحلیل نماد دارویی لقمان #دلقما تعداد سهام 10.235 میلیارد ارزش بازاری 3868میلیارد هست براورد فروش شرکت تاانتهای سال مالی حدود 4500میلیارد و براورد سود خالصش 850میلیارد. نکته (سال مالی انتهای اسفندماه) P/E f 4 P/s f 0.77 P/D f 26 P/A. 1 P/B. 2 شرکت میانگین فروش 12ماهه سال قبلش 196میلیارد شده درحالیکه میانگین فروش 2 ماهه اول امسال فقط 376 میلیارده👌 طی این 2 ماه 751میلیارد فروش داشته که حدود 32درصد کل فروش پارسالش رو محقق کرده .خیلی خوبه اردیبهشت 357 میلیارد فروش داشته که 75درصد بیشتر از سال قبل و 9درصد کمتر از فروردین. سهم محدوده 378 درحال معامله اس. کلیت شرکت خوبه و روند سودسازی رو به بالا در صنعتی برتر و و افزایش نرخ هایی که بهش خورده که روند سودسازی رو بالا برده… حدود 80 درصد طی 1ماه گذشته رشد داشته که میتونه همچنان حداقل 30تا50 درصد دیگه تا انتهای سال به رشدش ادامه بده یعنی بازده 130 درصدی از ابتدای سال تا انتهای سال… خرید و نگهداری سهم بدید تا انتهای سال میتونه گزینه خوبی باشه. توصیه میشه همچنان از نمادهای دیگه هم بررسی بشه و یکی از این گروه حتما در سبد سرمایه گذاری امسالتون باشه… پرسود باشید 1405/04/01 @sabzsahm
-
زشگزا پی به ای پایینه اصلاح سنگین نمیده، این سهم هنوز جای رشد داره(مگر اینکه گزارشش بد منتشر بشه)
-
صبر پیشه
عیار وبملت توصیه همیشگی ، حتی در روزهای منفی .
-
Tehran_invest
قابل توجه سهامداران ختراک و خموتور سود سالانه قرار بود انتهای مهر ماه واریز شود طی صحبتی که با مدیران عامل دو شرکت داشتم موافقت کردند قرار شد در تاریخ 11 مرداد سود مجامع واریز گردد پر سود باشید❤️ @Tehran_invest
-
با صف خرید فردا شپنا سود یک ماهه شد 100درصد خدا برکت طلا کیلووچنده🟢🟢💚💚✅️✅️
-
محسن جلالی
ثشرق با افزایش سرمایه نزولش بیشتر هم میشه
-
سخزر از فردا صف جمع میشه
-
امید
ولراز اونهایی که سهامدار قدیمی این سهم هستند الان باید از نقطه فعلی 20درصد دیگه رشد کنه تا مثل امثال من تازه سر به سر بشن واقعا تو شرایط خاص مذاکرات و بدعهدی عوامل بورس که نمونه بارز اون سال 99 هستش ایا این امر اتفاق میوفته…؟ ولی تجربه این سهم و نوع معاملاتش میگه نه باید منتظر ماند تا ببینیم چه خوابی برامون دیدند
-
نهال به نظر صف خرید میشه ؟ گفتم دو روز مثبت بشه ضررها جبران میشه
-
کانال سهامداران شنفت(نفت پارس)
📽️چهارضلعی قدرت در میان بزرگان روانکار؛ 🔺دست برتر شنفت و شسپا در سوداوری و فروش ✍️مریم علیزاده/نفت ما 🔸بررسی عملکرد مالی این چهار شرکت فعال در بورس تهران، نشان می دهد اگرچه نفت سپاهان با جهش چشمگیر سوداوری، بیشترین سود عملیاتی و سود خالص صنعت را به ثبت رسانده است اما در مقابل، نفت پارس با برخورداری از حاشیه سود بالا و بازده مناسب سرمایه، کیفیت سود قابل توجهی را به نمایش گذاشته است. همچنین نفت بهران از منظر حجم فروش و سهم بازار در جایگاه قابل توجهی قرار دارد، و این درحالیست که صورت های مالی ضعیف نفت ایرانول در بین سایر رقبای بزرگ این صنعت در سال گذشته حرفی برای گفتن نداشت و همین امر سبب شده از جذابیت ان در میان سهامداران بورسی کاسته شود. ادامه مطلب را در لینک زیر بخوانید👇 naftema.com/video/185730 🛢️اخرین اخبار و تحلیل های انرژی ایران و جهان را از «نفت ما» دنبال کنید: 📡Naftema.com 🔹کانال تلگرام نفت ما: https://t.me/naftema
-
شساخت 15952 سود تلفیقی