جزئیات خبر | تلگرام
بازگشت به خانه
نقاش(Rtb) | naghash69_rtb
۱۲:۵۶:۰۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

بازده شستا و زیرمجموعه ها بعد از جنگ شستا از پرحباب ترین سهم بزرگ سال 99 تو این سال ها کم کم تبدیل شده به ارزنده ترین هلدینگ سهام بزرگ .. بین هلدینگ های بازار شستا در شرایط کنونی بسیار از فارس ارزنده تره و فکر میکنم از این به بعد شاهد بازدهی الفا از شستا نسبت به فارس باشیم. @Naghash69_Rtb

فالورها 20172
تاثیر (Imp) 3202.0
بازدید 3202
تعامل (Eng) 66.0
لیست اخبار