اروند جذب نقدینگی دقیقا همین شکلیه. در واقع انگار شرکت داره از یکسری افراد کمک بلاعوض دریافت می کنه. فقط همین امروز تا اینجا 803 میلیارد تومان خرید در منفی 15 داشته و همین مقدار خرید در برگشت مجدد قیمت بفروشه میشه بیش از 120 میلیارد تومان درامد. ازجیب کی؟ حقیقی همیشه در صف فروش
-
Chiko
وبملت وبملت روی یک حمایت نسبتاً قوی قرار دارد. تا زمانی که این حمایت حفظ شود، احتمال برگشت وجود دارد.
-
سبد سبز
#شپلی با 20 درصد مثبت امروز بازگشایی شد.🔥
-
Danial
#جم فردا یا پس فردا صف فروش جمع میشه
-
امیر رضایی
ثشرق تنها خبر مثبت فعلی همین افزایش سرمایس "از محل سود انباشته" که شاید در کوتاه مدت در مرحله اخر "بازگشایی سهم" باعث فشار فروش و نوسان منفی هم بشه اما در میان مدت مثبت تلقی میشه چون شرکت سود داشته و انباشته قوی داره معمولا در این وضعیت بیشتر تثبیت کنندس این خبر تا انفجاری ، تازه در صورت موافقت سازمان بورس تازه مراحل به جریان میوفته! پس فعلا خیلی زوده برای اظهار نظر کردن
-
سهام دار توانا
#فسوژ سهم خوب و سهامدارهای اماتور… سهامداران این سهم یه نگاه به تابلوی فایرا بندازید بد نیست.
-
عیار فردا مثبت 3 انرژی و وساپا رو ببینید خوشبین باشید به رشد عیار منفی سه فردا رو ببینید تمام تمام
-
عدنان جعاوله
فزر انس جهانی طلا . 4242 پوزیشن سل باز میشود و تا 3975 خواهد ماند انس بدون شک زیر 4000 خواهد امد و عیار فردا منفی 8 خواهد خورد
-
A7M2N
سود #سفانو امروز 1 تیر پرداخت شد
-
Dr.soleimani
#خودرو 0
-
تک سهم های مطمئن
#تلیسه شکست سقف تاریخی . پول سنگینی دو هفته ای هست که وارد سهم میشه و این ورود پول هوشمند هست . زیر نظر داشته باشید