جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| meysaaaam
۱۲:۴۳:۴۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

وسدید دوستان یه نکته ای رو توجه نمیکنن همش میگن 6سال پیش وسدید به خاطر فراب چند صد درصد شده بود… شما برید همون سال، سهام های دیگه رو هم نگاه کنید… تمام سهام های بازار 6,7 سال پیش 20تا30 برابر شده بودند… اون رشد وسدید هم هم اصلا ارتباطی با فراب نداشت

لیست اخبار