#وبصادر روی وبصادر تک سهم شدم. خدا برکت بده. از شنبه که سقف سفارش گذاری تعدیل بشه معاملات سهام ارزان مثل وبصادر تسهیل میشه و امیدوارم باعث خیر باشه و شاهد ورود پول های بزرگ باشیم.
-
متالورژی نیوز
🔹شرکت ملی مس مجوز تاسیس صندوق سرمایه گذاری ارزی دریافت کرد 🔹 شرکت ملی صنایع مس ایران موافقت اصولی تاسیس صندوق سرمایه گذاری در اوراق بهادار با درامد ثابت ارزی را از سازمان بورس و اوراق بهادار دریافت کرد؛ صندوقی که با مشارکت بانک ملی ایران و شرکت تامین سرمایه کیمیا برای جذب منابع ارزی و تامین مالی پروژه های صادرات محور راه اندازی می شود. 🔹مشروح خبر را در"معدن نیوز" بخوانید 🔵@madannews2010 🌐 www.madannews.ir https://www.madannews.ir/?p=122399
-
fooladkhabar.ir - فولاد خبر
📌 در ایین نواختن زنگ معاملات بورس در تابستان 1405؛ 🔶️ شرکت ملی مس مجوز تاسیس صندوق سرمایه گذاری ارزی دریافت کرد 🔶️ موافقت اصولی تاسیس صندوق سرمایه گذاری ارزی به شرکت ملی مس اعطا شد 🔹شرکت ملی صنایع مس ایران موافقت اصولی تاسیس صندوق سرمایه گذاری در اوراق بهادار با درامد ثابت ارزی را از سازمان بورس و اوراق بهادار دریافت کرد؛ صندوقی که با مشارکت بانک ملی ایران و شرکت تامین سرمایه کیمیا، با هدف توسعه ابزارهای نوین تامین مالی و جذب منابع ارزی برای پروژه های صادرات محور راه اندازی می شود. 🔹 این موافقت نامه در ایین اعطای موافقت اصولی نخستین صندوق های سرمایه گذاری در دارایی های ارزی با درامد ثابت ارزی و نواختن زنگ معاملات بورس در تابستان 1405، با حضور محمدرضا عارف معاون اول رییس جمهور، سیدعلی مدنی زاده وزیر امور اقتصادی و دارایی، حجت اله صیدی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، سیدمصطفی فیض مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و جمعی از مدیران ارشد بازار سرمایه، به شرکت ملی مس اعطا شد. @fooladkhabarnews
-
معدن نیوز | Madannews
🔹شرکت ملی مس مجوز تاسیس صندوق سرمایه گذاری ارزی دریافت کرد 🔹 شرکت ملی صنایع مس ایران موافقت اصولی تاسیس صندوق سرمایه گذاری در اوراق بهادار با درامد ثابت ارزی را از سازمان بورس و اوراق بهادار دریافت کرد؛ صندوقی که با مشارکت بانک ملی ایران و شرکت تامین سرمایه کیمیا برای جذب منابع ارزی و تامین مالی پروژه های صادرات محور راه اندازی می شود. 🔹مشروح خبر را در"معدن نیوز" بخوانید 🔵@madannews2010 🌐 www.madannews.ir https://www.madannews.ir/?p=122399
-
خپارس خوب داره معامله میشه
-
نفت ما
📽️چهارضلعی قدرت در میان بزرگان روانکار؛ 🔺دست برتر شنفت و شسپا در سوداوری و فروش ✍️مریم علیزاده/نفت ما 🔸بررسی عملکرد مالی این چهار شرکت فعال در بورس تهران، نشان می دهد اگرچه نفت سپاهان با جهش چشمگیر سوداوری، بیشترین سود عملیاتی و سود خالص صنعت را به ثبت رسانده است اما در مقابل، نفت پارس با برخورداری از حاشیه سود بالا و بازده مناسب سرمایه، کیفیت سود قابل توجهی را به نمایش گذاشته است. همچنین نفت بهران از منظر حجم فروش و سهم بازار در جایگاه قابل توجهی قرار دارد، و این درحالیست که صورت های مالی ضعیف نفت ایرانول در بین سایر رقبای بزرگ این صنعت در سال گذشته حرفی برای گفتن نداشت و همین امر سبب شده از جذابیت ان در میان سهامداران بورسی کاسته شود. ادامه مطلب را در لینک زیر بخوانید👇 naftema.com/video/185730 🛢️اخرین اخبار و تحلیل های انرژی ایران و جهان را از «نفت ما» دنبال کنید: 📡Naftema.com 🔹کانال تلگرام نفت ما: https://t.me/naftema
-
احسان
خکرمان خکرمان افشای الف زده.
-
بورس۲۴ | Bourse24
رشد 61 درصدی سود هر سهم «وتوشه» در سال 1404 به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت سرمایه گذاری پارس توشه که با نماد «وتوشه» در بورس اوراق بهادار تهران معامله می شود، صورت های مالی 12 ماهه منتهی به پایان اسفند 1404 خود را منتشر کرد که از بهبود قابل توجه شاخص های سوداوری این شرکت حکایت دارد. https://www.bourse24.ir/news/358276
-
mina.MT72
#شپلی
-
اکبری
#شصفها به احتمال 99 درصد در مجمع سود پرادخت نخواهد شد. برای پرداخت سود با مشکلات پرونده ریخته گران و بانک توسعه صادرات حل شود. بابت هر سهم باید 5000 تومان واریز گردد.
-
امیر مو سی پور
خودرو قیمت 206 از سال 98 از 20 میلیون فقط بخاطر منافع ما مصرف کنندگان رسیده به 2 میلیارد ناقابل..و سهامش هم بخاطر منافع ما سهامداران در زیان سنگین هستش… همه اینا بخاطر منافع ماست بالاخره باید منافع همه رو در نظر گرفت