جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| meysaaaam
۱۳:۰۸:۰۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

وسدید وقتی در بهترین ورژن رشد شاخص ، وسدید بسته بود و در اخر با دامنه بازگشایی شد شما توقع دارید بعد از مجمع با مثبت بالا بازگشایی بشه ؟ ما این سهام رو ول کردیم به حال خودش

لیست اخبار