خودرو بخدا قسم حقوقی بحاد همین الان می تونه صف خرید کنه فقط داره با روح روان ما سهامداران بازی کنن بفروشیم
-
حامی
شگامرن بالاخره بازارگردان اومده صف فروش رو خریده
-
ماهی گیر
#فسبزوار گزارش_فعالیت_ماهانه دوره_1_ماهه منتهی به 1405/03/31 شرکت پارس_فولاد_سبزوار •️ شرکت پارس فولاد سبزوار طی عملکرد 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 مبلغ معادل 31,611,390 میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 140 درصد رشد داشته است. •️ فسبزوار با سرمایه ثبت شده 4,000,000 میلیون ریال طی عملکرد 6 ماهه سال مالی منتهی به 1405/09/30 مبلغ 122,246,131 میلیون ریال درامد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 83 درصد رشد داشته است و یه گزارش سوپر هیولای دیگه .. بنده دیروز و دو روز قبل و چند ماه قبل در مورد روند سودسازی این سهم به صورت کامل صحبت کردم و بنده انتظار داشتم خرداد ماه چیزی حدود 2 همت بسازه ولی از انتظار بنده هم یک همت بیشتر فروش داشته بنابراین میشه انتظار داشت در شش ماهه بتواند 500 تومان و حتی 600 تومان سود بسازه و در گزارش شش ماهه چیزی حدود 1000 تومان و جالب اینه که شرکت در سه سال قبل در گزارشات 12 ماهه تونسته فقط حدود هزار تومان سود بسازه . بنابراین اگر روند فروش شرکت به همین منوال باشد میشه انتظار سود بالای 1800 تومان را در این سهم تا پایان اذر ماه داشت و خودتون این مبلغ سود رو در پی بر ای 5 ضرب کنید تا قیمت منطقی سهم به دست بیاید . ( 1405/04/02 ساعت 15:15)
-
بورس۲۴ | Bourse24
افزایش سرمایه 178 درصدی «وکمپنا» کلید خورد به گزارش کدال نگر بورس 24، هییت مدیره شرکت سرمایه گذاری ثروت افرین صبا افزایش سرمایه 178 درصدی این شرکت را تایید کرد. https://www.bourse24.ir/news/358457
-
چوبین⭐⭐⭐
گلدا دانیک بنده با یک و نیم درصد سود فروختم .و نوسانم گرفتم . دانیک دانیک گفتن نیاز نیست . ساعت خریدم مشخص . چارت روزانه مشخص
-
بیژن دانش
سمگا جناب مفاخر عزیز اگر تحلیل و تحقیق شما این نماد را ارزنده نمی داند؟ در این نماد چه می کنی؟ لطفا برو روی نمادهایی که ارزنده میدانی تمرکز کن. پس از سالها ممارست و تحقیق این نماد را شگفتی ساز امسال می دانم
-
شایا
#وسدید فرض کنیم قیمت وسدید 50 تومان باشد حالا 50 را ضرب بدر 30 میلیارد بکنید حاصل می شود 1500000000000 حالا خوتان قضاوت کنید ارزش این شرکت این مقدار است؟
-
mansoor
#گکوثر از سود مجمع هنوز خبری نشد قرارنبود 31 واریز بشه
-
دزاگرس میتونم بگم فقط بخرید سهامدار عمده باز شبیه دیروز اضافه کرده،از 27 میلیون حجم،22 میلیون توسط سهامدار عمده خریداری شده،که یک شخص حقیقی 5 میلیون سهم خریده اضافه کنم که همین سهامداران عمده هفته پیش فروخته بودند،این یعنی هنوز بازی شروع نشده
-
فزر وقتی امروز حقوقی سهم 31 درصد فروشنده بوده یعنی خودش تو پیشگشایش رفته تو صف فروش چرا قبلا تو صف خرید تو قیمت بالاتر میخرید جناب پارسا میتونید تحلیل کنید ؟
-
خوزه آلبرتو موخیکا
#شپلی بخاطر حجمی که این هفته داشت هفته اینده حجم مبنا 1 خواهد شد