جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Sha.999 | sha999
۱۳:۴۹:۵۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

#قجام با این وضع کنترلی سهم ها ،، بورس دیگه برا حقیقی ها بدرد نمیخوره !! و هر روز شاهد ضرر بیشتر.. ناظر هم گویا فقط نظاره گر شده !! قبلا یه ابطالی یه اخطاری به نحوه کنترل معاملات میداد دیگه اونم نمی بینیم..

لیست اخبار