جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Shayan53 | shayan53
۱۱:۵۸:۵۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

#ذوب مجمعی گزارشی سودی چیزی نمیدن؟یکساله خریدیم همش 40الی 50 تومانه قیمتش.شرکت با این همه عظمت زشته برای مدیرانش قیمت سهمش این باشه فکر سهامدارها هم باشید

لیست اخبار