جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| karbar2255
۱۳:۳۱:۵۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

خودرو 30سال وهرماه ازحقوقمون مبلغی کم کردن وسرمایه گذاری کردن درخیلی از زمینه ها که بعداز بازنشستگی با ارزش چن هزاردرصدافزایش تورمی بریزن به حسابمون الان 7ساله بازنشسته هستم ازاون صندوق هم خبری نیست ظاهرا قصد ندارن بدن حالا بورس هم شباهت همون رو دارد

لیست اخبار