جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
a.li | a.lijko
۱۲:۲۹:۳۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

شپلی داداش اگر میخواست خالی کنه خیلی کار های راحت تری هم می توانست بکنه ما هم میدونیم محدوده 500تا 700 برای سهم خیلی حساسه و ممکنه برخی ها سیو سود کنن . اما فعلا حقوقی نمیزاره سهم گیر کسی بیاد

لیست اخبار