فباهنر صف فروش داره جمع میشه
-
فرزام روحانی
فسرب با سلام و عرض ادب طبق تحلیل دیروز، امروز از صف فروش مقداری خریدم در تایم فریم هفتگی حمایت سنکو اسپن B رو داره که من اونجا با کمی نویز قیمتی روی محدوده ی 1520 تا 1570 ریال خریدارم همچنان طبق تحلیل پیش میریم اگه میل به خرید داشتی، اون عدد رو توی ذهنت داشته باش و خودت بررسی کن و اگه میل ت کشید یه پله خرید کن
-
بجهرم دوستان تا اواخر 401لزش خریدم اما قسم خوردم مجانی بده نخرم ونخریدم خانوتده هارا بیچاره کرد
-
الان با بیانیه وزیر امور خارجه اقای عباس عراقچی، میفهمیم که امروز حقوقی های پالایشی ها، فملی و سایر شاخص سازها چرا امروز درو کردند.
-
💠 سامان تحلیل 💠
معاملات بلوکی سهام مورخ 1 تیرماه ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🆔 ادرس کانال های سامان تحلیل: تلگرام بله روبیکا 🌐سایت کارگزاری بانک سامان : https://samanbourse.ir ☎️ مرکز تماس و پشتیبانی: 43024000 - 91001347 💠در مسیر تحلیل،اگاهی و تحول… 💠 https://rubika.ir/samantahlil
-
احسان 641
شبندر حالا دوباره برید پالایشی بفروشید
-
Tehran_vip
⏺بهترین سهم بازار در حال حاضر همین سهم #ولراز هست که از وقتی معرفی شده تا همین الان صف خرید بسته…
-
azan
وبملت واقعیت اینه که با توجه به گزارش مالی ارایه شده ، مطالبات مشکوک الوصول ، شناوری بالای سهم و تعداد سهم بسیار زیاد چنان رمقی از سهم گرفته شده که توان رشد بیشتر را ندارد . تمام
-
مواظب سهام پتروشیمی مخصوصا شپدیس فاجعه 1405 باشید
-
وسدید وقتی در بهترین ورژن رشد شاخص ، وسدید بسته بود و در اخر با دامنه بازگشایی شد شما توقع دارید بعد از مجمع با مثبت بالا بازگشایی بشه ؟ ما این سهام رو ول کردیم به حال خودش
-
بتا سهم
#حبندر در خرداد 1246 میلیارد ریال فروش و درامد داشت 3ماهه 4019 میلیارد ریال فروش داشت و نصف کل سال قبل فروش داشت