#خکار عن قریب صف خرید شود
-
فملی سلام برا خرید فملی کی اقدام کنم
-
يادداشت های مهدی مسلم پور
🔺 جریان نقدینگی حقیقی، خروج از سهام و ورود به صندوق های درامد ثابت رو نشون میده؛ هم امروز، و هم دو روز کاری اخیر! ▫️ در چنین شرایطی، بهتره شما هم همسو با روند بشید و مقابله نکنید. صندوق #کیان با توجه به خالص ارزش دارایی، ارزش معاملات و نقدشوندگی بالایی که داره، میتونه گزینه مناسبی برای پارک پول، تا زمان بهبود شرایط بازار سهام باشه.
-
سصوفی برا کسی که دیدش یکساله است قطعا نفروشه ،ولی کوتاه مدتی ها یا کسایی که می خوام وارد شن ممکنه یه اصلاح یا حتی رنج بزنه
-
famatake
پیش خرید صندوق مسگون روز سه شنبه این هفته انجام خواهد شد اپلیکیشن فیروزه؛ راهکاری ساده و مطمین برای سرمایه گذاری است با نصب و فعال سازی فیروزه 10 واحد صندوق ساحل(به ارزش 10 هزارتومان)جایزه بگیر. سعی کنید پذیره نویسی #مسگون حتما بخرید این اولین صندوق مسی خوب خواهد شد https://app.firouzeh.com?referral_code=A1UYH
-
خبنیان سهام دزقراخ بهتر از خبنیان هست
-
🚨سازمان بورس به دنبال کشیدن ترمز رشد بازار سهام! طبق مصوبه جدید کمیته پایش ریسک، ضرایب اعتباری بازار سرمایه به طور قابل توجهی کاهش یافت: - ضریب سهام: 75% → 70% - ضریب حق تقدم: 64% → 56% - ضریب صندوق های اهرمی: 56% → 28% (کاهش حدود 50 درصدی) - بازار پایه: 12% → 10.5% - صندوق های کالایی: 60% → 56% ضریب اعتباری چیست؟ در معاملات اعتباری، سرمایه گذار با وثیقه گذاری سهام از کارگزار اعتبار دریافت می کند. ضریب اعتباری یعنی چه درصدی از ارزش سهام برای کارگزار قابل قبول است. با کاهش این ضریب، قدرت خرید سرمایه گذاران اعتباری محدودتر می شود. پیامدهای مهم این تصمیم: 1️⃣ افزایش فشار فروش - سرمایه گذارانی که قبلاً با اعتبار خرید کرده اند ممکن است با کمبود وجه تضمین مواجه شوند و مجبور به فروش سهام خود شوند. 2️⃣ کنترل اهرم سازی - کاهش شدید ضریب صندوق های اهرمی (نصف شدن) نشان می دهد سازمان بورس قصد دارد سرعت رشد بازار را مهار کند. 3️⃣ تغییر رفتار معامله گران - احتمال حرکت سرمایه به سمت اوراق با درامد ثابت و دارایی های کم ریسک تر. 📉 در کوتاه مدت، این تصمیم می تواند فشار نزولی بر بازار و افزایش عرضه ها را به همراه داشته باشد. اینم دلیل فشار فروش بازار براتون اوروم تا خیالتون از ریزش راحت بشه. بعضی ها مجبورن بفروشن . برای تسویه. ترس نداره
-
نارنج اهرم حباب مثبت گرفت یکم ریسک بالاس
-
Ali
#شپاس دندان لق را کشیدم انداختم دور شپاس فقط اسمش بزرگه هیچی نیست حتل بهم زنه فقط اسمش خاورمیانه رو میکشه مدیر عامل جدیدش هم هیچی حالیش نیست نا رفتیم
-
کامران حمیدی
فملی فملی خریدار زیاد داره ریسک این سهم پایینه ، بازدارندگی بسیار عجیب و اصلاح کم ، دوباره از فردا صف خرید میشه
-
سصفها سهمی با این همه دارایی و سود دهی و … اینطور قفل فروش دلیلش فقط عدم حمایت حقوقی و نوسانگیری حقیقی های حقوقی هست.😞