خبنیان سهام دزقراخ بهتر از خبنیان هست
-
سامان صادقی
شپدیس غیرقابل قبول برای بزرگترین پتروشیمی تولید اوره کشور که اینجور مدام منفی بخوره
-
سیامک هادی بیگی
وغدیر روی 1370 خریدن داره.
-
حمید
ثفارس من که دو روزه نمیرم تو پرتفوی که منفیهای ثفارس رو نبینم
-
bourse baz 007
حقوقی فملی امروز 700 میلیون سهم خرید خودتون حدس بزنید فردا بورس مثبت میشه یا منفی از فردا میریم برای ثبت 6 میلیون واحد 🍀🍀🍀✈️✈️✈️✈️
-
بورس فوری
📌سود نقدی مجامع امروز 31 خرداد 1405 🔹 #سهگمت : 22700 ریال 🔹 #فروی : 35 ریال 🔹 #پخش : 487 ریال 🔹 #واتی : 150 ریال 🔹 #دسینا : 5700 ریال 🔹 #ختوسعه : 514 ریال 🔹 #وتوکا : 440 ریال 🔹 #سلار : 135 ریال @boursfoori
-
خودرو وعده های بیمورد ندهید که فردا صف خرید میشه. مثل امروز ؛ اول صف فروش بعد 12 میلیارد حجم میخورد بعد فریبکارانه صف را جمع میکنه و دو میلیارد معامله میکنه که همه فکر کنند میخواد حرکت کنه اگر 20 میلیارد هم در صف خرید معامله میشد محال بود صفر تابلو بشه . گول نخورید
-
شپلی انگار صحبت مدیر عامل محترم در مجمع یادتون رفته؟ من مال و اموال مفت به کسی نمیدم. اونی که خواهانه با قیمت کارشناسی میاد برا سسرمایه گذاری گلم
-
امیر عبادی
تکیمیا تحلیل شما در مورد این سهم چیست؟
-
علیرضا رحمتی
گلدا خلاصه بعد از چندروز صف فروش اروند امروز 50 درصد صف فروش معامله شده شاید فردا صف فروشش جمع شود
-
نارنج اهرم نارنج باز 40 درصدی شارپ رفت