جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| rezatata123
۱۱:۵۳:۵۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

شپنا این پیام دو ساعت پیش نوشتم همه تو منفی سه بودن خواستم به دوستان بگم معما چو حل گردد اسان شود. حالا برید سراغ شرانول و شبهرن ..دوستان پالایشی در صورت تکمیل نشدن خرید شپنا حتما اول شبریز بعد شبندر شبهرن شتران .. شرانول خریداری کنید روند این سهم ها گویاست نیاز به تحلیل نداره فلزات فعلا فقط مس پتروشیمی فعلا صبر تا مشخص بشه تکلیف اختلاس مدیرانش ..سیمانی یک سهم حتما داشته باشید یا سابیک یا سیتا یا سباقر یقیه هم خوب هستن

لیست اخبار