شپنا این پیام دو ساعت پیش نوشتم همه تو منفی سه بودن خواستم به دوستان بگم معما چو حل گردد اسان شود. حالا برید سراغ شرانول و شبهرن ..دوستان پالایشی در صورت تکمیل نشدن خرید شپنا حتما اول شبریز بعد شبندر شبهرن شتران .. شرانول خریداری کنید روند این سهم ها گویاست نیاز به تحلیل نداره فلزات فعلا فقط مس پتروشیمی فعلا صبر تا مشخص بشه تکلیف اختلاس مدیرانش ..سیمانی یک سهم حتما داشته باشید یا سابیک یا سیتا یا سباقر یقیه هم خوب هستن
-
بازار داره کم کم برگشت میزنه و صف فروش ها دارن جمع میشن ار وم اروم. نشانه های خبرای مثبت مذاکرات هست. هفته بعد بازار کلا سرخطی میشه. از صف فروش #تکنو استفاده کنید
-
• کارگزاری مبین سرمایه •
🔔 #گزارش وضعیت بازار ⬅️ امروز دوشنبه 01 تیرماه 1405 تا ساعت 11:00 شاخص کل با 65,494 واحد ( 1.28 درصد) کاهش به 5,060,480 واحد رسیده است. ⬅️ تا این لحظه ارزش کل معاملات 26.4 هزار میلیارد تومان است که 21.84 هزار میلیارد تومان از این معاملات به کدهای حقیقی اختصاص دارد. ⬅️ اکنون در بازار سهام 184 نماد در محدوده مثبت و 496 نماد در محدوده منفی در حال معامله هستند. -------------- مبین سرمایه کارگزار هوشمند 🌐@mobinsb
-
کاوه ...
فملی از صف فروش در اومد اهرمی ها رو دریابید
-
AsrBourse || عصر بورس
دو هفته پیش بود که از خاور یه مطلب نوشتم 👆 خاور و خکاوه دو قلوهای جذاب که امسال می توانند چه با توافق و چه بی توافق سودهای فوق العاده ای بسازند ✌️✌️
-
خوب بود فملی که جمع شد
-
تحلیل و ترید
#سرود #سباقر هم صف زدن 😍
-
صف فملی جمع شد خودرو به سمت مثبت 🔥👌
-
setare vsetare
خودرو بخدا قسم حقوقی بحاد همین الان می تونه صف خرید کنه فقط داره با روح روان ما سهامداران بازی کنن بفروشیم
-
چوبین⭐⭐⭐
گلدا 20 درصد خساپا که فروخته بودین منفی یک و نیم بخرید بذارید سر جاش . میشه 4 و نیم درصد پایینتر.
-
IMEX CHANNEL
بریم بازار بالاتر ؟ بریم بازار اصلی ؟ ☺️ #خکاوه