جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
bourse_free_edu | arash1386
۱۱:۳۵:۲۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

ااااااااااااهااااااای حقوقی بیش از شصت در جمع کردی چی میخواهی بزاز بازار راه خودش را بره لامصب یکماه 4 روز پیش سهم در این قیمت بود خدا ازتون نگذره حق الناس ان سهامدار خرد میتوانست پولش را ببره تو اهرم بیش از 80 درصد سود بگیره این نماد جاش اینجا نیست بخدا ان دنیا باید جوابگو باشید . امدیم فردا جنگ شد بازار بسته میشه کی باز بشه کی رونق بگیرد خدا میداند کمی هم بفکر اخرت خود اعمال خوب جمع کنید

لیست اخبار