وبملت میخوام سهم اصاف کنم ولی میگم بزارم فردا اضاف کنم هم وبلمت هم فملی…نظر اساتید چیه؟؟
-
ناصر شریفی
#فملی وای عجب معاملاتی
-
شپلی اوه شد 600 درصد رشد و سفته بازی ببینم کیا گیر بیفتن
-
شتران شتران بی عرضه
-
mohamad
#وسدید کجا هستن اونهایی که تارگت پنچ هزار میدادن
-
مایکل مایک
اهرم چقدر گفتیم طهرم بفروشید
-
شپلی الان من در480خرید زده بودم. برای من خریده. دوباره خواستم بخرم. گفت بسته است
-
وبصادر هرکس امروز خرید نوش جونش سود خوبی می بره
-
علی سلیماتی
فملی بازی شروع شد
-
تحلیل و ترید
#زدشت صف فروش به صفر تابلو
-
یادداشت های تحلیلی دلجویی
👆 چه گزارش 12 ماهه ای #وبشهر رو کرد… 10 همت سود خالص تو تلفیق و کل مارکت 20 همت!!! با این سود سازی گروه شوینده و غذایی امسال براحتی 20 همت میسازه✌️ دیگه اینکه #ونوین و #صنایع_شیر_ایران و چقدر رو به جلو هستن به کنار… این شرکتا رو بعدا بازار خوب درک میکنه😜 @hdeljouee