جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
۱ | ykta21
۱۱:۲۳:۵۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

#شبندر عارف فردا برای دومین بار به سازمان بورس می رود معاون اول رییس جمهور فردا برای دومین بار طی 7 ماه اخیر به بورس می رود تا ضمن رونمایی از صندوق های درامد ثابت ارزی، زنگ شروع معاملات را به صدا دراورد. به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، از قرار معلوم، سازمان بورس برای دومین بار طی 7 ماه اخیر میزبان حضور محمدرضا عارف و علی مدنی زاده وزیر اقتصاد خواهد بود و قرار است ضمن رونمایی از صندوق های درامد ثابت ارزی، زنگ اغاز معاملات ساعت 9 صبح توسط وی نواخته شود. بر اساس این گزارش، وی پیش از این نیز در 29 اذر سال قبل از تالار بورس بازدید کرده و زنگ شروع معاملات را نواخته بود. لوتوس میان خبر بازار سرمایه بعد از بازگشایی در 29 اردیبهشت دور جدیدی از حیات را اغاز کرده و با بازدهی حداقل 30 تا 70 درصدی سهام، شاهد رونق و ورود نقدینگی و افزایش حجم معاملات و عبور شاخص از ابر کانال 5 میلیون واحدی شده است. دولت هم برنامه هایی برای بورس مدنظر دارد. علی مدنی وزیر اقتصاد امروز اعلام کرد: خصوصی سازی حداکثری از طریق بورس، مولدسازی زمین و املاک از طریق توکن سازی، ایجاد صندوق های ارزی که نخستین مجوز ان هفته گذشته صادر شد و استفاده از ظرفیت بورس انرژی از جمله برنامه هایی است که برای توسعه بازار سرمایه در دستور کار قرار دارد.

لیست اخبار