جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
بی نام | nima1n
۱۲:۳۳:۴۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

#شبندر دوستان این پالایشگاه تا پروژه های که داره را انجام نده این سهم روی ارامش را نمی بینه.امسال با توجه به افزایش سود سازی امیدواریم روند رشد سرعت بگیره. منبع: https://petrochemiha.ir/%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D9%BE%D8%B1%D9%88%DA%98%D9%87%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DB%B1%DB%B1%DB%B3-%D9%87%D9%85%D8%AA%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%D9%84%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D9%86%D9%81%D8%AA-%D8%A8%D9%86%D8%AF/

لیست اخبار