جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
افشین 1341 | afshin1341
۱۱:۲۲:۵۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

#واعتبار سهمی با این (ای پی اس) و (پی به ای) و بالا سری فیروزه با صف میلیاردی این شرایط را باید داشته باشد ؟ کاملا کد به کد و صف صوری و هر کلک بازیگر با وجدان !!!!! مثل روز مشخص است . اما بدانید شرایط برای این درست کردند که سهم توسط خوشان جمع شود تا در پرداخت سود نقدی حداکثر به خوشان برسد و هرچه کمتر پرداخت سود نقدی به سهامدار حقیقی خرد داشته باشند . بارها و بارها عرض کردم فقط بخرید با هر توان که دارید . احتمال اینکه تا اخر وقت بازار سبزش کنند بسیار بالاست . من الله التوفیق و هو مستعان

لیست اخبار