#شپنا و #شسپا صف خرید رنج مثبت در گروه #پالایشی
-
نوسانگیری در بورس و طلا (کانال عمومی)
میشه گفت سورپرایز رو دیدیم ؟ خیلی سهمها از صف فروش به صف خرید شدند . اهرمی ها که تو ریزش سخت تر جمع میشن الان جمع شدند و بعضیهاشون تا نزدیک صفر اومدن. شپنا هم که گفتیم یه جورایی لیدر بازار شده از اول خوب معامله میشد . کلوز بازار رو هم ببینیم ولی همینجوری هم ببنده میشه گفت بدون دردسر و اصلاح خاص شکست سقف کانال داره قطعی میشه .
-
Elliott Waves
#های_وب چارت بزودی ارایه خواهد شد منفی های این سهم کم ریسک هست.
-
كانال شناسايي كد به كد
فمل جم
-
ستران ۸۵۰۰ تومانی
#تایرا پ ب ای 5 یعنی طلای 180عیار
-
Shayan53
#ذوب مجمعی گزارشی سودی چیزی نمیدن؟یکساله خریدیم همش 40الی 50 تومانه قیمتش.شرکت با این همه عظمت زشته برای مدیرانش قیمت سهمش این باشه فکر سهامدارها هم باشید
-
مرتضی مصدقی
#فملی با درود قیمت دروغ می گوید!!! حجم کمتر دروغ می گوید!! پول تقریباً هیچ وقت دروغ نمی گوید! ارادت
-
رضا
#زماهان 1405/04/01
-
تحلیل بورس (𝐕𝐈𝐏)
✅حخزر و کدما به صف خرید رسیدن. راحت میتونید در صف خرید فروشتون رو انجام بدید یک نکته ای هم توجه داشته باشید. هر کدوم از این سهامی که خروجشون رو اعلام میکنم سهامی هستن که در زمان معرفی بررسی های زیادی انجام دادم و هرچقدر هم اون زمان اذیت کردن ولی سهام پرپتانسیلی هستن و حتی در میان مدت رشد بیشتری هم میتونن داشته باشن ولی شخصا با توجه به سودهای خیلی خوبی که ازشون گرفتیم راضی هستم و قرار نیست تا اخرین شدویی که سهم در قله میزنه همراهش باشیم ! هر کسی بر اساس دیدگاه خودش میتونه سهامی مثل حخزر, فنوال یا سهامی که خیلی رشد کردن و در منطقه پرریسک قرار دارن مثل شپنا و فملی رو به دید شرکت در مجمع نگهداری کنید ولی ترجیح شخصی من شیفت از سهام خیلی رشد کرده به سمت سهام مستعد کمتر رشد کرده هست.
-
خلق ارزش
#وخاور 100 میلیون به صف خرید نشست بعدی #وپست
-
محسن نظری تحلیل تکنوفاندامنتال
ثبهساز را با سود 80 الی 100 تومانی دارند منفی 150 تومان می فروشن یک فقره ملک ونک برگشت خورده به شرکت با ارزش چند همت همان ملک ونک را بفروشد اندازه مارکتش سود خواهد ساخت حالا سود امسالش به کنار صورت های مالی 6 ماهه نشان خواهد داد بازار چه اشتباهی می کند…