جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
میتی | mehdismlii
۱۱:۰۹:۵۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

#حفاری چند سالی هست که توییت میزنم میگم بکشید از این سهم فاسد بیرون ولی گوش نمیکنید فکر میکنید میخوام سهمتونو از چنگتون در بیارم😂😂😂 بعضیا فک میکنن قیمتش مفته پس می ارزه بعضیا فک میکنن چون سرمایه شرکت عالیه پس میارزه بعضیا فک میکنن چون شرکت نفتیه و قراره مذاکره بشه پس ارزندس بخدا به والا این هیچیش ارزنده نیست یه شرکت به خاک نشستس که منو هم پنج سال پیش به خاک نشوند و بعد کلی تحقیق فهمیدم این شرکت کارش تو بورس فقط فساده.

لیست اخبار