جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
FZL | fzlnzr
۱۱:۰۲:۱۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

#اروند وقتی خریدار سه ماه تشنه فروش سهم هست ان هم با درصد سود که موقع بازگشایی گرفته چرا صف فروش نباشه مطمینا تا 5/400 ریزش داره

لیست اخبار