خگستر چوبین# انشاا… فردا صف خرید
-
شپلی اینجا هم حرف از اوردربلاک مصرف نشده میزنی
-
بتا سهم
#وساخت در گزارش ماهانه خرداد 380 میلیارد ریال سود فروش سرمایه گذاری ها داشت و 778,456 میلیون ریال سود مجمع محقق کرد
-
فملی قبلا هم عرض کردم علت منفی ها گزارش نومید کننده است EPSاین سهم 140 باشه قیمت 2400 ؟؟؟؟برای تریدر همگانی قابل قبول نیست
-
وبملت اگر همینجا زیر بازار رو نگیرن همین اندک سرمایه گذاران هم از بورس فرار میکنن
-
نقدینه
رشد 85 درصدی درامد تسهیلات بانک سرمایه در 1404 رشد درامدها در سایه فشار هزینه های تجهیز منابع بررسی صورت های مالی 12 ماهه منتهی به پایان اسفند 1404 بانک سرمایه نشان می دهد این بانک با وجود رشد قابل توجه درامدهای عملیاتی و تسهیلات اعطایی، همچنان تحت فشار بالای هزینه های تجهیز منابع و مطالبات مشکوک الوصول قرار دارد. @naghdineh https://www.naghdineh.com/page/135324
-
خساپا دوستان خیلی علاقه دارند بخاطر افزایش نرخ بسته شود پس مطمینا این سهم را ندارند چون تجربه خودرو را ندادند
-
فزر 6ماه د جازده این یک ماه 20درصد رشد کرد اونم داره پس میگیره سهم سباقر دارم 100درصد رشد کرد تو یک ماه
-
سصوفی بازار سبز شد دیگه راه نمیدن سیمانیا تا دو هفته…ازاین فرصت استفاده کنید سصوفی اخروقت تکون خورد
-
کیا فاخرنیا
#دانیک چارت دانیک مشابه #ارزش مسکن میباشد ریتریس فعلی حاصل شکست فلگ میباشد.
-
شتران اینکه شتران مثل شپنا قفل صف خرید نمیشه بخاطر مثبت 25 درصدی بود که افشا زد.وگرنه بنیاد سهم عالیه.یا علی.ع.