🔸در ایین نواختن زنگ معاملات بورس در تابستان 1405؛ 🔰شرکت ملی مس مجوز تاسیس صندوق سرمایه گذاری ارزی دریافت کرد 🔸موافقت اصولی تاسیس صندوق سرمایه گذاری ارزی به شرکت ملی مس اعطا شد 🔻شرکت ملی صنایع مس ایران موافقت اصولی تاسیس صندوق سرمایه گذاری در اوراق بهادار با درامد ثابت ارزی را از سازمان بورس و اوراق بهادار دریافت کرد؛ صندوقی که با مشارکت بانک ملی ایران و شرکت تامین سرمایه کیمیا، با هدف توسعه ابزارهای نوین تامین مالی و جذب منابع ارزی برای پروژه های صادرات محور راه اندازی می شود. 🔹 این موافقت نامه در ایین اعطای موافقت اصولی نخستین صندوق های سرمایه گذاری در دارایی های ارزی با درامد ثابت ارزی و نواختن زنگ معاملات بورس در تابستان 1405، با حضور محمدرضا عارف معاون اول رییس جمهور، سیدعلی مدنی زاده وزیر امور اقتصادی و دارایی، حجت اله صیدی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، سیدمصطفی فیض مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و جمعی از مدیران ارشد بازار سرمایه، به شرکت ملی مس اعطا شد. 🔹این صندوق با سهامداری 49.5 درصدی شرکت ملی صنایع مس ایران، 49.5 درصدی بانک ملی ایران و یک درصدی شرکت تامین سرمایه کیمیا و با مدیریت شرکت تامین سرمایه کیمیا به عنوان بازوی تخصصی شرکت ملی مس در بازار سرمایه فعالیت خواهد کرد. ◀️ ادامه خبر در مس پرس: https://mespress.ir/x6Rd @mespress_ir
-
میثم
#اروند «سرمایه ات را جدی بگیر! تو ماه هاست در این سهم صبر کرده ای. تورم 70 درصدی ارزش پولت را خورده، بازار رشد کرده، اما سهمت در صف فروش مانده. این یعنی زمان اقدام فرا رسیده. با امور سهامداران تماس بگیر: 061-52127287. حق خود را بخواه.»
-
ƓσƖɗєη ѕιɠηαƖ
طی یک حرکت انتحاری #پالایش از صف فروش به صف خرید رسیده @goldennsignall
-
شاهو
وبملت اگه بخوان جمع می کنند!!
-
شستا سهامداران شستا جهش سود 3 برابری الکتروماد رو دلریم مادیرا بخرید تو منفی و صف فروش مادیرا فرصت هست به زودی گزارشش میاد
-
وسپه بدترین افتضاح ترین اسیب دیده ترین سهم های بورس در خرداد ماه حداقل 20-3 درصد مثبت بود وسپه که تعصب براش میکشن که بد سهم نگین یک ماه خرداد منفی 10 درصد اولیل ماه میگفتن بازی حقوقی سره حق تقدم، الان متوجه شدن حق تقدم خیلی بالا دادن رفت
-
واعتبار 😁 یک نفر در نقش چند نفر مثبت ومنفی!
-
گدنا سوپر مفت بازار یک برگ سهم فروشی نیست
-
POSITIVE WAVE
#تیپیکو از صف فروش به مثبت 1
-
شستا صف جم شد
-
Xxl
خودرو پالایش از صف فروش به صف خرید نشست خودرو صف فروش این سهم هیچوقت درست نمیشه