#اروند «سرمایه ات را جدی بگیر! تو ماه هاست در این سهم صبر کرده ای. تورم 70 درصدی ارزش پولت را خورده، بازار رشد کرده، اما سهمت در صف فروش مانده. این یعنی زمان اقدام فرا رسیده. با امور سهامداران تماس بگیر: 061-52127287. حق خود را بخواه.»
-
بیدار بورس
#خلاصه_بازار 📉 تداوم احتیاط در بورس؛ 45 همت معامله در روزی سرخ برای بازار 📆 1 تیرماه 1405 🔽 امروز شاخص کل بورس با افت 1.1 درصدی (53396 واحدی) به محدوده 5,072,579 واحد رسید. 🔺 تاثیرگذارترین نمادها در شاخص کل، فملی، فارس، شپنا، وپاسار بودند. 🔽شاخص کل هم وزن با کاهش 1.3 درصدی (16871 واحدی) در محدوده 1,325,147 واحد قرار گرفت. 🔽شاخص کل فرابورس هم امروز با کاهش 557 واحدی، به محدوده 38,215 واحد رسید. 🔺 تاثیرگذارترین نمادها در شاخص فرابورس مارون، اریا، اریان، فزر بودند. 💵ارزش کل معاملات خرد امروز حدود 45.9 همت بود. 🕯 امروز 276 نماد مثبت و 436 نماد منفی معامله شدند. 🔽خالص خروج نقدینگی حقیقی از بازار سهام 7334 میلیارد تومان بود. @bidarbourse
-
فزر بدون اطلاع یه مرتبه تو اوج صعود هفته قبل تعلیق کردن این مسیله باعث ترس تو وجود سهامداران حقیقی و سلب اعتماد میشه و به راحتی خودشون مفت دارن از چنگ سهامداران میخرن. بلاخره بازار برمیگرده.
-
نبی
این اطلاعیه مهمیه برای #سرخطی #بورس #عرضه_اولیه از شنبه 6 تیرماه، حداکثر تعداد سهم در هر سفارش نمادها براساس قیمت سهم، تعیین خواهد شد. برای مثال قبل و بعد حداکثر مبلغی که تک اوردر سرخطی نیاز داره برای برخی نمادها اینطوری میشه: پاریز 50 => 100 م ت زهلال 40 => 120 م ت تادیکو 147 => 220 م ت ذرت 47 => 188 م ت وفیروزه 141 => 105 م ت یعنی اغلب مبلغ بیشتری میشه سرخطی زد. این هم خوبه هم بد. برای کسی که پول زیاد داره خوبه و اگر جایگاه بگیره مبلغ بیشتری خرید میشه. اما از طرفی به افراد کمتری میرسه و باید جایگاه بهتری کسب بشه تا برسه.
-
اخبار و اطلاعات اقتصادی
📌نمای ابتدایی صندوق های طلا 🔹بازگشایی متعادل مثبت صندوق های طلا #صندوق_طلا #گزارش @Eghtesad_Times 🫡
-
ثشاهد با سلام 6 سال بدبختی و اصلاح زمانی تموم شده دوستان ، هر اصلاحی فرصت خریده تا به هدف اصلی ، ضمنا من با قاسم جون کاملا موافقم ؛ فردا کلیت بازار سبز هست و صف خرید ؛؛، ارادتمند همگی شما
-
نوید قهرمانی
سیلور این قیمت ها فقط باید خرید و اضافه کرد من دیروز و امروز سیو سود سهام ام را کامل دادم سیلور عیار و گنج😉👌✅✅🚀🚀
-
اهرم سر اینکه فردا چی میشه به هم نپرید. کسی که اینجای بازار ریسک خرید یا نگهداری رو میپذیره اگر فردا صف خرید هم باشه باید گفت نوش جونش
-
Amin.tavoosi
#شپلی 6ساله با شمواد و شپلی ام گنجیشک روزی نباشید این سهم قیمتش خیلی بیشتر از این حرفاست
-
بتا سهم
#صبا تلفیقی 6ماهه
-
شپدیس نوبتی هم باشه نوبت پتروشیمی هاست