جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| ali.haghgoo
۱۲:۲۸:۵۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

فملی سلام به همه اساتید. میگن تو بورس باید چارت رو هفتگی بررسی کرد. طبق تکنیکال با تایم فریم هفتگی برای اینکه لگ دوم صعودی کامل بشه باید فملی به حدود 24.500 برسه و اونجا استراحت کنه. من طبق این تحلیل پیش میرم. نه ادعایی دارم نه استادم. فقط گفتم شاید برای بقیه هم مفید باشه. ارادت

لیست اخبار