وبملت وبملت اون 50 درصدی رو که داده،باید دوباره پس بگیره و صفرش کنه بعد دوباره از صفر درصد سود رشد کنه
-
حامد سلیمانی
وبملت یه موج دیگه دادن و یه سری دیگه خروج زدن. یه کندل بد دیگه هم به جای گذاشت درامد ثابت هم ورود پول داشت در سکوت اخبار مذاکرات
-
تالار معاملاتی
📊#واچ_نوسان📊#جم پیلن
-
فزر بعضی دوستان اینجا واقعا استاد هستن افتخار می کنم اینجام فملیییی
-
داوه باش تا صبح دولتت بدمد! فردا که هیچ، از 360بر میگرده
-
mastoor
#ورنا یک عده ادم پولدار بی عقل هر روز میان دویست میلیارد تومن ورنا میخرن و میندازن یه گوشه. یک عده ادم فقیر و باهوش هم دوزار سهامی که دستشون مونده رو میدن به اینا.
-
شستان اصلا ارزش خرید دارد یا خیر
-
پول هوشمند صندوق سهامی
🔴🔴#پالایش هفتمین #فروش_حقیقی در قیمت 449,337 ( 2.89% ) در صف خرید ساعت: 12:29 19نفر هر کد میانگین 457 میلیون تومان مجموعا 8,689میلیون تومان قدرت خریدار: 1.7 م.سی روز: 140.3 | سرانه حقیقی: 438 م.سی روز: 557 قیمت پایانی 432,501 ( -0.96% ) @fundSmartMoney1 1405/04/01
-
رضا الف
#پارسان حقوقی فرصت طلب نابود کرد صف فروش رو. حالا باز برید صف فروش. در مورد تمام نمادها صادقه!! دلتون برای پولتون بسوزه. مفت ردش نکنید. زحمت کشیدین براش. یا اصلا تو بورس نیاید
-
a.li
شپلی داداش اگر میخواست خالی کنه خیلی کار های راحت تری هم می توانست بکنه ما هم میدونیم محدوده 500تا 700 برای سهم خیلی حساسه و ممکنه برخی ها سیو سود کنن . اما فعلا حقوقی نمیزاره سهم گیر کسی بیاد
-
تالار معاملاتی
📊#واچ_نوسان📊#جم پیلن