ثامان با کلی میانگین زدن 38 درصد منفی
-
Behnam Samadi | بهنام صمدی
شتران و شبندر هم به تعادل رسیدن @BehnamSamadi_ir ☑️
-
خودرو فول ضخود شدم به امید سودهای خوب برای همه در هفته های بعد . خودرو واقعا این قیمت کفه کفه
-
سهام و سرمایه گذاری
#خودرو #خساپا صفش جمع شد
-
عیار وساپا و انرژی صف خرید سنگین دو الماس بورس کسانی که نخریدن بزرگترین حسرت زندگی عیار امروز منفی سه
-
سورپرایز خواهید شد!!
. شبندر اماده پرواز به سمت صف خرید ✈️✈️ @pashmam1404
-
خودرو تا موقعی ک صف وبملت جمع نشده این تکون نمیتونه بخوره لیدر فقط وبملت
-
درمسیر خوشبختی با ونیرو
#دماوند حنای شما رنگ باخته بفرمایید وبا تبلیغات منفی خودتون خسته نکنید این گنج پنهان وکلیه نمادهای نیروگاهی بزودی به جایگاه واقعی خودشون خواهند رسید امثال شما مهره خریدار بزرگی هستن که دستور دارید با ایجاد جو منفی الباقی سهام دست حقیقی جمع کنید خدا ازتون نمیگذره
-
Hamid Albo
وسپه بیچاره انهایی که این سهم را 5720 خریدند. و در این رشد 60 درصدی بازار، الان 15 درصد در ضرر هستند
-
stock & options
#شپنا و #شسپا صف خرید رنج مثبت در گروه #پالایشی
-
محسن مردانی
وبملت سهمی که فقط حقوقی میخره بفروشید بهش