جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
۱ | ykta21
۱۰:۴۰:۲۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

#شبندر هیچ مشکلی توپالایشگاه نیست،داره باتمام توان سودسازی میکنه🤔🤔🤔 مشکل سایت سهامیابه ازصبح نمیتونم واردش شوم،اخرسرازحساب کاربریم بیرون رفتم صفحه وتوییتهارودیدم امابازار؛ دیروزوامروزحقوقیهاحسابی جم کردن،امروزشبندر2باربه طرف صف خریدخیزبرداشت ولی بخاطرجوکلی بازاربرگشت🤔🤔🤔 تودوروز 6درصدازهمگروهیش شپناعقب افتاده🤔🤔🤔 مطمعن باشین حقوقیهای بزرگ شبندربیشترازاین راضی نمیشن اررقبای خودعقب بیفتن همانطورکه دیروزصف خریدروتویه لحظه صف فروش کردن میتونن صف فروش روصف خریدش کنند🤔🤔🤔 هرچی باشه 85 درصدسهم دستشونه🤔🤔🤔 الان p/e شبندرکمترازp/e گروه شده،فرداپس فرداهم گزارشات 3ماهه بهارمیادکمترازاین هم میشه بااین همه گزارشات مثبت ومذاکره وقتشه به 1500 تومن خیزبرداره🤔🤔🤔 💓💓💓🥰🥰🥰

لیست اخبار