#سیمرغ اقای حقوقی سهمو بکش پایین بعد جمع کن تا به اندازه کافی فربه شوی متاسفانه در بازار سرمایه هیچ نظارتی وجود ندارد اقای صیدی کلاهتو بنداز بالا بازار سرمایه فقط تبدیل شده تا یه مشت دلال جیب مردمو خالی کنن و نظارت سازمان هم در حد صفر
-
ناصر شریفی
#فملی وای عجب معاملاتی
-
شپلی اوه شد 600 درصد رشد و سفته بازی ببینم کیا گیر بیفتن
-
شتران شتران بی عرضه
-
mohamad
#وسدید کجا هستن اونهایی که تارگت پنچ هزار میدادن
-
مایکل مایک
اهرم چقدر گفتیم طهرم بفروشید
-
شپلی الان من در480خرید زده بودم. برای من خریده. دوباره خواستم بخرم. گفت بسته است
-
وبصادر هرکس امروز خرید نوش جونش سود خوبی می بره
-
علی سلیماتی
فملی بازی شروع شد
-
تحلیل و ترید
#زدشت صف فروش به صفر تابلو
-
یادداشت های تحلیلی دلجویی
👆 چه گزارش 12 ماهه ای #وبشهر رو کرد… 10 همت سود خالص تو تلفیق و کل مارکت 20 همت!!! با این سود سازی گروه شوینده و غذایی امسال براحتی 20 همت میسازه✌️ دیگه اینکه #ونوین و #صنایع_شیر_ایران و چقدر رو به جلو هستن به کنار… این شرکتا رو بعدا بازار خوب درک میکنه😜 @hdeljouee