ثبهساز عیار این طلا بعدها مشخص میشه ، این توییت به وقتش بالا میاد
-
« بورس و اقتصاد »
✍ #نکته کاربردی اگه تو بازار سرخ امروز ، در سبدت سهمی داشتی که صف خرید بود ، قدرش را خوب بدان #بورس #فرابورس #وساپا #حریل #زاگرس وگرنه در روزهایی که کل بازار صف خریده و لنگه دمپایی هم صف خریده که سبز بودن سهمت هنر نیست !! @hamian_bourse
-
بورس امروز
راه اندازی صندوق های سرمایه گذاری ارزی با درامد ثابت سازمان بورس با صدور موافقت اصولی برای دو صندوق ارزی (تامین سرمایه ملت و کیمیا)، گام جدیدی برای جذب منابع ارزی راکد و تامین مالی پروژه های صادرات محور برداشت. نکات کلیدی این ابزار جدید: نحوه عملکرد: جمع اوری ارز (اسکناس یا حواله) از سرمایه گذاران و سرمایه گذاری در اوراق و سپرده های ارزی. ترکیب دارایی: حداقل 60 درصد دارایی ها باید در اوراق بهادار ارزی سرمایه گذاری شود. ویژگی ها: سازوکار صدور و ابطال روزانه، نظارت مستقیم سازمان بورس و بانک مرکزی، و تضمین نقدشوندگی. مزیت: مدیریت حرفه ای دارایی ها و کسب بازده ارزی در محیطی امن و شفاف. 🆔 @Boursemrooz.com
-
Markets_with_Nima
همچنان بر همین نظر بودم و در سمت خرید بودم . قرار نیست تا اخر صعودی باشد ولی چون نظرم بر ادامه رشد بوده با قبول ریسک یک سری سهم های مد نظرم رو برداشتم . چند تا سهم جدید به جز قبلی ها برام جذاب امدن و سعی میکنم در تعطیلات چارت هاشونو اینجا بررسی کنم. #تاپیکو #وساپا #جم پیلن #فغدیر(قبلا بررسی شده) #اخابر (اپدیت) #صادرات پ.ن: این بازار ریسک دارد ان هم از نوع خطرناک، تا خودتان بررسی نکردید با حرف هیچ فردی خرید و فروش نکنید. ارادت. @Markets_with_Nima
-
🇮🇷 بورسلند 🇮🇷
✅🔥 #شستا لیدر بزرگ بازار سرمایه از صف فروش به #مثبت رسید #بورسلند @bourselandgroup
-
آسمانی
#سمگا درگیر مهم ترین مقاومت خودش هست بعد از این میتونه یک دوره رشد فشرده و شارپ رو پشت سر بزاره کاملا خوش بین هستم که این اتفاق در هفته های اینده رخ خواهد داد و سهم به زودی زیر 400تومان نخواهد بود
-
@avaboors. codal
#لخزر مدارک و مستندات درخواست #افزایش_سرمایه شرکت #صنعتی_پارس_خزر •️ سرمایه فعلی: 6,237,000 میلیون ریال •️ تعداد سهام قابل انتشار: 3,763,000,000 سهم •️ درصد افزایش سرمایه: 60 درصد •️ مبلغ افزایش سرمایه: 3,763,000 میلیون ریال •️ موضوع افزایش سرمایه: اصلاح ساختار مالی و استفاده از مشوق مالیاتی موضوع بند ث ماده 14 قانون تامین مالی تولید و زیر ساخت ها محل تامین افزایش سرمایه: ▫️ مبلغ 3,763,000 میلیون ریال از محل سود انباشته (100 درصد) 1405-04-01 11:15:39 (1480481) ➖➖➖➖⬇️⬇️⬇️⬇️ @avaboorscodal
-
خلق ارزش
در گروه بانکی #ونوین #وخاور #وپست از نظر عملیاتی شرایط خوبی دارند
-
نیکان
#شگستر این سهم روند میگیره به زودی
-
Aminib
💫سرمایه گذاری مطمین، فقط سوداور نیست؛ باید ارامش و نظم مالی هم به همراه داشته باشد. ✔️با صندوق سرمایه گذاری امین یکم فردا، حرفه ای و منظم سرمایه گذاری کنید. 📊بازدهی موثر سالانه : 36٫7% 📊بازدهی ساده: 31٫7% ✅برای شروع، کلیک کنید: ble.ir/amininvestmentbank aminland.ir aminib.com https://aminfarda.ir/
-
فردانامه _حسن کاظمزاده
🔴 پیام های زیادی در این مورد دریافت کردیم که پستی منتشر کنیم و درباره P/E بالای برخی نمادها، مانند فملی، اروند و چند سهم دیگر، تحلیل ارایه دهیم. اما به چند دلیل فعلاً این کار را انجام نمی دهیم: 1) در حال حاضر سیاست ما این است که تحلیل اختصاصی سهام منتشر نکنیم. وقتی سهامی را که از نظرمان جذاب یا متعادل است بررسی نمی کنیم، منطقی نیست فقط درباره نمادهایی صحبت کنیم که به نظرمان بالاتر از ارزش ذاتی یا کمی گران هستند. 2) از گذشته رویکرد ما این بوده که روی فرصت ها تمرکز کنیم. هر تحلیل گری با مدل و روش خود به بازار نگاه می کند و طبیعتاً مجموعه متفاوتی از سهام را جذاب می بیند. سیاست ما همیشه این بوده که درباره بخش هایی صحبت کنیم که براساس مدل خودمان ارزنده می دانیم. اگر دوباره تحلیل سهام و صنایع را اغاز کنیم، باز هم همین رویکرد را دنبال خواهیم کرد. 3) در تحلیل های روزانه، گاهی درباره بخش های پرتراکنش بازار صحبت می کنیم. اما واقعیت این است که معاملات در این بخش ها، در بسیاری از مواقع، بیش از انکه بر مبنای عوامل بنیادی باشد، تحت تاثیر جریان نقدینگی است. بنابراین، تحلیل بنیادی به تنهایی لزوماً توضیح دهنده رفتار این نمادها نیست؛ در کوتاه مدت، این جریان پول است که می تواند بازده یا زیان ایجاد کند. 4) بسیاری از فعالان بازار با متغیرها و معیارهایی متفاوت از مدل تحلیلی ما تصمیم گیری می کنند. بنابراین، همین دو نمادی که نام برده شد، ممکن است از نگاه برخی تحلیلگران همچنان جذاب باشند. ما ترجیح می دهیم در چارچوب مدلی که به ان اعتقاد داریم و به ان مسلط هستیم صحبت کنیم. اینکه دیگران با چه روشی تحلیل می کنند و چه نتایجی می گیرند، به خودشان و مخاطبانشان مربوط است. 🔴 همین توصیه را به دوستانی که دستی در تولید محتوا دارند نیز دارم، هر چیزی به نظرشان جذاب است، تحلیل کنند و به مخاطبان خودشان ارایه کنند. اگر چیزی هم جذاب نیست که خب مخاطب می فهمد این فرد یا گروه روی فلان نماد نظر جذاب ندارد. ✍️ حسن کاظم زاده 📱 @fardaname