جزئیات خبر | تلگرام
بازگشت به خانه
Markets_with_Nima | markets_with_nima
۱۱:۳۰:۴۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

همچنان بر همین نظر بودم و در سمت خرید بودم . قرار نیست تا اخر صعودی باشد ولی چون نظرم بر ادامه رشد بوده با قبول ریسک یک سری سهم های مد نظرم رو برداشتم . چند تا سهم جدید به جز قبلی ها برام جذاب امدن و سعی میکنم در تعطیلات چارت هاشونو اینجا بررسی کنم. #تاپیکو #وساپا #جم پیلن #فغدیر(قبلا بررسی شده) #اخابر (اپدیت) #صادرات پ.ن: این بازار ریسک دارد ان هم از نوع خطرناک، تا خودتان بررسی نکردید با حرف هیچ فردی خرید و فروش نکنید. ارادت. @Markets_with_Nima

فالورها 526
تاثیر (Imp) 131.0
بازدید 131
تعامل (Eng) 17.0
لیست اخبار