#شسپا بد جوری داره چشمک خرید میزنه
-
تحلیل بازار مالی
#اهرم اپدیت تحلیل تایم فریم هفتگی این تحلیل بعد جنگ بود و حرکت برام مشخص نشده بود و فیلد شد ❗️❗️ انتظار 1 ماه اصلاح قیمتی و زمانی دارم(ممنتوم اصلاحی بسیار مهم است برای کف نهایی)✍️ 1405/04/01
-
اسنایپر
#برکت و #خنصیر هنوز حد ضررم فعال نشده #فایرا سیو کردم مجدد حتما میخرم یکم نقدینگی لازم دارم #فلات هم با صف باز میشه!
-
پورتفولیو
افزایش سرمایه #سیسکو ثبت شد @portfolioteam
-
بهار زاده
#پالایش تقسیم سود نداشت؟
-
شپنا شما هیجان ببینید ظاهرا صندوق پالایش که همین الان بیشتر از 40% زیر ناو هست امروز دقایقی صف فروش شده !!! یعنی صندوق پالایش از همینجا 40% بره بالا تازه به قیمت های امروز سهام داخل صندوقش میرسه…
-
وبملت ساعت 10 گفتم امروز صف خرید
-
مسعود مدیری
#شاراک اصلاح خوبی کرد ، محدوده 1480 مناسب خرید ، امروز از صف فروش، خرید شد لطفا با بررسی خودتان خرید و فروش کنید پر سود باشید
-
فباهنر صف فروش داره جمع میشه
-
زرگر جهش صف کنه میرم تو شتران
-
وکار سهم چراغ خاموش خوبه. خلوت بی دردسر دور از چشم بازار. یه شگفتیهایی رو کنه که بازار حالا حالاها گیج بزنه