#وبملت دقت کنید یه حقوقی رنج میزنه برا صف فروش ملت میترسن صف فروش میزنن بعد یه حقوقی دیگه همه ش رو جمع میکنه… برگشتنش شاید گیر کسی نیاد
-
وبملت اخه مومن؛ وقتی 20 میلیارد سهم را جمع کردی، خب از اول صبح کم کم جمع کن تا صف خرید نشه و سهامدار هم هجوم برای فروش نیاره
-
پرویز خالقی
#پالایش و شکست سقف کانال
-
دزاگرس فقط اونی که منو دیسلایک میکنه فشار چیو میخورخ
-
فسازان ناظر تایید نکرد گویا
-
علی اکبری
خمحرکه چرا حقوقی صف جمع نمیکنه؟
-
ماهان بهرام خان
#کرمان ورود پول سهم جا مانده
-
رویال بورس
هم اکنون رنج مثبت در لیدر بازار ؛ #پالایشی ها ؛ ✅ با صف خرید #شپنا ؛ #شبندر و #شبریز رنج مثبت کشیدند 🗓1405/04/01 @Royalbourse_ir
-
یادداشت های تحلیلی دلجویی
👆 #شستا رو هر جا بفروشید باختید✌️ @hdeljouee
-
Xxl
خودرو منافع سهامدار این بود؟
-
bourse_free_edu
ااااااااااااهااااااای حقوقی بیش از شصت در جمع کردی چی میخواهی بزاز بازار راه خودش را بره لامصب یکماه 4 روز پیش سهم در این قیمت بود خدا ازتون نگذره حق الناس ان سهامدار خرد میتوانست پولش را ببره تو اهرم بیش از 80 درصد سود بگیره این نماد جاش اینجا نیست بخدا ان دنیا باید جوابگو باشید . امدیم فردا جنگ شد بازار بسته میشه کی باز بشه کی رونق بگیرد خدا میداند کمی هم بفکر اخرت خود اعمال خوب جمع کنید