#شمواد 250تومانی کارگاه اموزشی☝️ 721 تومن قفل سرخط #صف_خرید یادم میاد شمواد رو با خاطرات شیرین سال97و98در کارگاه مثال زدم.. چرخه های بازار رو نمادهای خوب تکرار می شود در این رالی صعودی بازار یک عده سی درصد هم سود نمی کنند ولی یک عده هزار درصد و چند هزار درصد!! باید تورم این سالها در بورس جبران کرد شما جز کدام دسته ای؟؟ ارتباط با من،مهناز صادقی👇 @Mahnazsadeghi1_admin
-
ریتم بازار-بهرنگ شادرو
#کیان اما برای افراد ریسک گریز ، هشتگ های #کیان رو ببینید. ما نسبت کیان رو بعنوان یک درامد ثابت مطمین به شاخص هر از چندی بررسی میکنیم . در حال حاضر این نسبت به حمایت S1 واکنش داشته . به این معنی که اگر شاخص بخواد اصلاحی داشته باشه ، بازدهی کیان (فعلا باید گفت در کوتاه مدت تا بعد ببینیم بازار چطور پیش میره ) نسبت به شاخص کل بهتر میشه و این نمودار صعودی . من فکر نمیکنم خیلی اصلاح عمیقی داشته باشیم اما اگر به هر دلیلی ترجیح بر بیرون بودن دارید ، این نمودار نسبت جای خوبیه @ritmebazaar
-
stock & options
صف #فملی در حال کاهش #فسبزوا رو خوب خریدند ، سوپر مفت گروه فلزات اساسی …
-
هانیه بورس| haniebours
🔴خروج پول از سهام و ورود به صندوق های درامد ثابت. 🔴امروز حدود 7 هزار میلیارد تا اینجای کار از سهام خارج شده، که البته برای خرید صندوق درامد ثابت، فردا این امکان رو دارند و احتمالا فردا هم صندوق های درامد ثابت ورود پول سنگین داشته باشند و بخشی از معامله گران ترجیح میدن این روزا کمی از بازار کنار بشینند (3 روز تعطیلی هم پیش رو داریم) ✅در هر صورت صندوقی مثل #کیان که بازدهی یک ساله بالای 38 درصد و بدون ریسک هست، برای بخشی از پول ها حداقل برای بخشی از پرتفوی ها به منظور کاهش ریسک جذابه و باعث شده امروز بالای 200 میلیارد ورود پول داشته باشه. 🆔 @haniebours
-
وارن بافت
شپنا و پترول صف خرید شدند تاپیکو به صفر تابلو رسید @BehnamSamadi_ir ☑️
-
رضا حاجیان📈
✔️سهام برتر__سبد ✔️تبدیل نمادهای دارویی به دارو #دارو حمایت 2000 18/03/1404 @rezaboors
-
وارن بافت
فارس با قدرت به صف خرید نشست @BehnamSamadi_ir ☑️
-
میثم
#اروند «سرمایه ات را جدی بگیر! تو ماه هاست در این سهم صبر کرده ای. تورم 70 درصدی ارزش پولت را خورده، بازار رشد کرده، اما سهمت در صف فروش مانده. این یعنی زمان اقدام فرا رسیده. با امور سهامداران تماس بگیر: 061-52127287. حق خود را بخواه.»
-
ƓσƖɗєη ѕιɠηαƖ
طی یک حرکت انتحاری #پالایش از صف فروش به صف خرید رسیده @goldennsignall
-
شاهو
وبملت اگه بخوان جمع می کنند!!
-
شستا سهامداران شستا جهش سود 3 برابری الکتروماد رو دلریم مادیرا بخرید تو منفی و صف فروش مادیرا فرصت هست به زودی گزارشش میاد