✨ رکوردشکنی "فملی" در فصل پایانی سال ◀️ شرکت ملی صنایع مس ایران در فصل زمستان 1404 عملکرد قابل توجهی را به ثبت رساند. درامدهای عملیاتی شرکت در این فصل به 131'517 میلیارد ریال رسید که بالاترین سطح درامدی در میان چهار فصل سال محسوب می شود. ◀️ سود خالص شرکت نیز در این دوره 70'406 میلیارد ریال گزارش شده که نشان دهنده جهشی محسوس نسبت به فصل پاییز با سود خالص 41'323 میلیارد ریالی است. ◀️ بر این اساس، سود هر سهم (EPS) شرکت در زمستان 671 ریال و برای کل سال مالی 1404 برابر با 1'425 ریال ثبت شده است. ◀️ از منظر سوداوری نیز حاشیه ها در سطح مطلوبی قرار دارند؛ به طوری که حاشیه سود ناخالص 61 درصد، حاشیه سود عملیاتی 64 درصد و حاشیه سود خالص 54 درصد گزارش شده است. ◀️ در مجموع، عملکرد زمستانی فملی نشان می دهد این شرکت در فصل پایانی سال 1404 توانسته با رشد درامد و بهبود سوداوری، بهترین عملکرد فصلی خود را در طول سال به ثبت برساند. #کدال @bidarbourse
-
میتی
#حفاری چند سالی هست که توییت میزنم میگم بکشید از این سهم فاسد بیرون ولی گوش نمیکنید فکر میکنید میخوام سهمتونو از چنگتون در بیارم😂😂😂 بعضیا فک میکنن قیمتش مفته پس می ارزه بعضیا فک میکنن چون سرمایه شرکت عالیه پس میارزه بعضیا فک میکنن چون شرکت نفتیه و قراره مذاکره بشه پس ارزندس بخدا به والا این هیچیش ارزنده نیست یه شرکت به خاک نشستس که منو هم پنج سال پیش به خاک نشوند و بعد کلی تحقیق فهمیدم این شرکت کارش تو بورس فقط فساده.
-
عصر معدن
در ایین نواختن زنگ معاملات بورس در تابستان 1405؛ 🔺 شرکت ملی مس مجوز تاسیس صندوق سرمایه گذاری ارزی دریافت کرد 🔹موافقت اصولی تاسیس صندوق سرمایه گذاری ارزی به شرکت ملی مس اعطا شد. 🔹شرکت ملی صنایع مس ایران موافقت اصولی تاسیس صندوق سرمایه گذاری در اوراق بهادار با درامد ثابت ارزی را از سازمان بورس و اوراق بهادار دریافت کرد؛ صندوقی که با مشارکت بانک ملی ایران و شرکت تامین سرمایه کیمیا، با هدف توسعه ابزارهای نوین تامین مالی و جذب منابع ارزی برای پروژه های صادرات محور راه اندازی می شود. @AsreMadanOfficial
-
بورس۲۴ | Bourse24
مجوز افزایش سرمایه «غدیس» صادر شد به گزارش کدال نگر بورس 24، سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه شرکت پاکدیس از محل سود انباشته را صادر کرد. https://www.bourse24.ir/news/358253
-
BourseMag|مجله بورس
🔺#پالایش از صف فروش به صف خرید رفت! 📊 @BourseMagz
-
Golden Goal🎖
دو بلوک روی میز فروش بلوک #ختور 32 درصد قیمت پایه 282 تومان (یا 75 درصد بیشتر از قیمت تابلو) بلوک #خزر 37 درصد قیمت پایه 197 تومان (یا 75 درصد بیشتر از قیمت تابلو) فروشنده سازه گستر سایپا است. البته سهام به دلیل توقیف و توثیق بودن، از سوی سپرده گذاری مرکزی فروخته می شود. هر دو سهم از بنیادی ترین نمادهای گروه خودرویی با پی به ای 3 تا 4 هستند. بلوک کنترلی هر یک حدود 700 میلیارد تومان قیمت دارد. بورس24
-
بورس نو
#سفاسی شخصا صف خرید فروش زدم و تو صف فروش مجددا جایگزین کردم https://t.me/Fshaer1369
-
سعید غلام زاده
بانک ملت حقوقی زیرکانه امروز پر حجم جمع اوری میکند
-
راهنمای بورس(سعیدفروغی منش)
دارن بازار جمع میکنن صف فروش گروه بانکی کمی جمع کردن ونوین وبملت..
-
یادداشت های بورسی امین (امین بیگانی)
شپنا صف خریدش داره بهتر میشه تو پالایشی ها شپنا اول هست بعد شبریز و بعد شبندر که حالشون به ترتیب بهتره
-
یادداشت های بورسی امین (امین بیگانی)
شکام هم 5 درصد زیر پایانی میدن که خوبه برای خرید