خودرو دوستان سهام خودرو اصلا رشد کرده اینقدر منفی میخوره این چه مسلکی واقعا نمیدونم ؟؟؟؟؟
-
گلدا واقعا حفاری اصلا درک ندارم چرا صف فروش 2-3 روزه شپدیس حالا بگیم فاز تولیدش راه بیوفته و اینا… شپارس درامد زایی جزو بهترینا البته چارتش عقب نیست این 3 تا درک نمیکنم…
-
ثاخت هرکی خرید به راحتی 20درصدمیره توضرر
-
خودرو باید 30 میلیارد در صف خرید معامله شود تا پایانی صفر تابلو شو
-
واکنش✔️
بانک ملت رو باز دارن جمع میکنن بعنوان یکی از لیدر ها جمع شدن و رنج رو به بالای سهم برای کلیات بازار مهمه گرچه فملی فعلا داره نقش لیدر منفی رو بازی میکنه و جمع شدن فملی تاثیرش از بقیه بیشتره با توجه به جمع شدن چند باره ی صف وغدیر و شپدیس احتمالا این دو هم فشار فروششون تمام شده و کف این دو همین حوالی بسته بشه
-
بورسینه | دلار و طلا | بورس | اقتصاد ایران | Bourse
📊نبض بازار 📆 1 تیر 1405 ⬇️بازار تا ساعت 10:10 ، شاخص کل با 54268 واحد کاهش1.06% منفی است. ⏺ارزش معاملات خرد تا این ساعت حدود 17.3 همت بوده است. 🔵برایند معاملات حقیقی در بخش سهام، 4.5 همت خروج پول بوده است. 🔴تا کنون 202 نماد مثبت و 712 نماد منفی معامله شده اند. 📊بیشترین ارزش معاملات: #شپنا #وبملت #شبندر 🐂بیشترین ورود پول حقیقی: #فارس #رمپنا #حکشتی 🧮جمع بندی: فشار فروش همچنان بر بازار سایه انداخته و خروج نقدینگی حقیقی در کنار برتری محسوس نمادهای منفی، نشان می دهد معامله گران فعلاً با رویکردی محتاطانه در انتظار روشن تر شدن چشم انداز بازار هستند. 🔵@Boursineh
-
خبنیان یکماه بازار مثبت بود این سهم 10 درصد اومد بالا
-
وبملت سینرژی بخرید حباب منفی بیست خیلی ریخته
-
نقاش(Rtb)
بازگشایی مثبت 20 دارایکم و منفی 3 پالایش بعد از مجمع باعث شده که بعد از مدت ها حباب پالایش از دارایکم بیشتر بشه حباب فعلی پالایش 30 درصد حبای فعلی دارایکم 23 درصد @Naghash69_Rtb
-
وبملت صف وتجارت و خودرو داره اب میره
-
بوروس ویلس
گدنا یه نوسانی گرفتند دوباره رفتیم سر خونه اول