بازگشایی مثبت 20 دارایکم و منفی 3 پالایش بعد از مجمع باعث شده که بعد از مدت ها حباب پالایش از دارایکم بیشتر بشه حباب فعلی پالایش 30 درصد حبای فعلی دارایکم 23 درصد @Naghash69_Rtb
-
سعید غلام زاده
فلات بعد از افشای با اهمیت گروه ب مبنی برفروش 70درصد سیمان طبس بازگشایی شد مارکت 470میلیارد تومان 70درصد سیمان گلشن طبس…?
-
کیان95
#وسپه مدیریت و حقوقی وسپه نهایت ظلم را در حق سهامداران این سهم روا داشته اند… با عدم حمایت باعث ایجاد ترس و تحریک سهامداران حقیقی برای عرضه بیشتر و تشکیل صف فروش در قیمت های پایینتر شده…
-
رسول گرجستانی
ثاخت عه بازم که صف خرید شد🤌
-
ثشرق همچنان نزولی و قفل فروش تا اخر هفته✋️✋️✋️
-
کپشیر منصفانه نیست ،اینطوری رفتار میکنن کسی سمت سهم نیاد
-
حسین سلیمی
حپترو بازار برگشت ولی طبق معمول حپترو در خواب
-
Chiko
وبملت از فردا صف خرید 🚀
-
روهان
خزامیا سهام زامیاد یک دلار هم بشه فروشنده نیستیم
-
خیلی از سهما باتوجه به فیمت پایانی بقیمت صف خرید فرداشونن عین شستا
-
پول هوشمندصندوق طلا
🔴#گنج سومین #فروش_حقیقی در قیمت 136,225 ( -0.12% ) ساعت: 12:23 5نفر هر کد میانگین 285 میلیون تومان مجموعا 1,424میلیون تومان قدرت خریدار: 0.6 م.سی روز: 0.5 | سرانه حقیقی: 96 م.سی روز: 29 قیمت پایانی 135,978 ( -0.3% ) @fundSmartMoney2 1405/04/01