#خودرو مذاکرات و توافق و سود بهره بانکی و تنگه و…رو ول کنین خودرو رو بچسبین
-
میثم
#اروند «سرمایه ات را جدی بگیر! تو ماه هاست در این سهم صبر کرده ای. تورم 70 درصدی ارزش پولت را خورده، بازار رشد کرده، اما سهمت در صف فروش مانده. این یعنی زمان اقدام فرا رسیده. با امور سهامداران تماس بگیر: 061-52127287. حق خود را بخواه.»
-
ƓσƖɗєη ѕιɠηαƖ
طی یک حرکت انتحاری #پالایش از صف فروش به صف خرید رسیده @goldennsignall
-
شاهو
وبملت اگه بخوان جمع می کنند!!
-
شستا سهامداران شستا جهش سود 3 برابری الکتروماد رو دلریم مادیرا بخرید تو منفی و صف فروش مادیرا فرصت هست به زودی گزارشش میاد
-
وسپه بدترین افتضاح ترین اسیب دیده ترین سهم های بورس در خرداد ماه حداقل 20-3 درصد مثبت بود وسپه که تعصب براش میکشن که بد سهم نگین یک ماه خرداد منفی 10 درصد اولیل ماه میگفتن بازی حقوقی سره حق تقدم، الان متوجه شدن حق تقدم خیلی بالا دادن رفت
-
واعتبار 😁 یک نفر در نقش چند نفر مثبت ومنفی!
-
گدنا سوپر مفت بازار یک برگ سهم فروشی نیست
-
POSITIVE WAVE
#تیپیکو از صف فروش به مثبت 1
-
شستا صف جم شد
-
Xxl
خودرو پالایش از صف فروش به صف خرید نشست خودرو صف فروش این سهم هیچوقت درست نمیشه