خودرو وساپا صف خرید
-
میتی
#حفاری چند سالی هست که توییت میزنم میگم بکشید از این سهم فاسد بیرون ولی گوش نمیکنید فکر میکنید میخوام سهمتونو از چنگتون در بیارم😂😂😂 بعضیا فک میکنن قیمتش مفته پس می ارزه بعضیا فک میکنن چون سرمایه شرکت عالیه پس میارزه بعضیا فک میکنن چون شرکت نفتیه و قراره مذاکره بشه پس ارزندس بخدا به والا این هیچیش ارزنده نیست یه شرکت به خاک نشستس که منو هم پنج سال پیش به خاک نشوند و بعد کلی تحقیق فهمیدم این شرکت کارش تو بورس فقط فساده.
-
عصر معدن
در ایین نواختن زنگ معاملات بورس در تابستان 1405؛ 🔺 شرکت ملی مس مجوز تاسیس صندوق سرمایه گذاری ارزی دریافت کرد 🔹موافقت اصولی تاسیس صندوق سرمایه گذاری ارزی به شرکت ملی مس اعطا شد. 🔹شرکت ملی صنایع مس ایران موافقت اصولی تاسیس صندوق سرمایه گذاری در اوراق بهادار با درامد ثابت ارزی را از سازمان بورس و اوراق بهادار دریافت کرد؛ صندوقی که با مشارکت بانک ملی ایران و شرکت تامین سرمایه کیمیا، با هدف توسعه ابزارهای نوین تامین مالی و جذب منابع ارزی برای پروژه های صادرات محور راه اندازی می شود. @AsreMadanOfficial
-
بورس۲۴ | Bourse24
مجوز افزایش سرمایه «غدیس» صادر شد به گزارش کدال نگر بورس 24، سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه شرکت پاکدیس از محل سود انباشته را صادر کرد. https://www.bourse24.ir/news/358253
-
BourseMag|مجله بورس
🔺#پالایش از صف فروش به صف خرید رفت! 📊 @BourseMagz
-
Golden Goal🎖
دو بلوک روی میز فروش بلوک #ختور 32 درصد قیمت پایه 282 تومان (یا 75 درصد بیشتر از قیمت تابلو) بلوک #خزر 37 درصد قیمت پایه 197 تومان (یا 75 درصد بیشتر از قیمت تابلو) فروشنده سازه گستر سایپا است. البته سهام به دلیل توقیف و توثیق بودن، از سوی سپرده گذاری مرکزی فروخته می شود. هر دو سهم از بنیادی ترین نمادهای گروه خودرویی با پی به ای 3 تا 4 هستند. بلوک کنترلی هر یک حدود 700 میلیارد تومان قیمت دارد. بورس24
-
بورس نو
#سفاسی شخصا صف خرید فروش زدم و تو صف فروش مجددا جایگزین کردم https://t.me/Fshaer1369
-
سعید غلام زاده
بانک ملت حقوقی زیرکانه امروز پر حجم جمع اوری میکند
-
راهنمای بورس(سعیدفروغی منش)
دارن بازار جمع میکنن صف فروش گروه بانکی کمی جمع کردن ونوین وبملت..
-
یادداشت های بورسی امین (امین بیگانی)
شپنا صف خریدش داره بهتر میشه تو پالایشی ها شپنا اول هست بعد شبریز و بعد شبندر که حالشون به ترتیب بهتره
-
یادداشت های بورسی امین (امین بیگانی)
شکام هم 5 درصد زیر پایانی میدن که خوبه برای خرید