ذوب حتما اگه پول مازاد دارید به بورس بیاورید و با تحقیق و بررسی خرید کنید به حرف کسی جلو نروید که موجب کاهش سرمایه می شه .. سبر خرید کنید اگه تجربه ندارید صندوق ثابت بخرید با سودش سهام بخرید مثلا صایند و… کمی از سرمایه را برای اموزش بگذارید تا اینده تخصصی بلد باشید موفق پیروز باشید
-
Omid
تپکو کم کم داره اماده میشه
-
وبملت بعضی ها جوری رو سهم تعصب دارند که انگار باهاش ازدواج کردند. ..
-
مهدی دردانه فلاح
پالایش این اختلاف ناو در این حد تخلفه وظیفه بازارگردان پس چیه ؟!؟ خب اینا رو چرا پیگیری نمیکنین ؟!؟
-
هیرمان ا
عیار امروز کسی نمیاد از وبملت و فملی گ.ز گ.ز کنه
-
Zcatiz Zcatiz
شستان هر وقت دوست داشتی بخر
-
فملی انشالله بر میگرده و یه عده را جا میزاره
-
فاذر وارد بورس ایران شدن اشتباه محض .خیری نیست سود نیست .فقط ضرر .از بین رفتن سرمایه .بعد چند سال تورم .قیمت سهام 10 سال با امروز فاصله داره
-
الومینا سلام خدمت تمام عزیزان بهترین استراتژی در روزهای منفی خاموش کردن سیستم است این من چندین سال استفاده میکنم پرسود و سلامت باشید
-
ثنوسا با شاخص مثبت منفی، با شاخص منفی منفی ،تو هر شرایطی منفی اونم صف فروش ،سهم بد به این میگن
-
امیر محمدی
سمگا فعلا خرید جدید نداشته باشید بزارید بعد تثبیت بالای 320 یا اصلاح سمت 270 الی 280