جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| jafarkhani0098
۱۰:۰۲:۴۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

فاذر وارد بورس ایران شدن اشتباه محض .خیری نیست سود نیست .فقط ضرر .از بین رفتن سرمایه .بعد چند سال تورم .قیمت سهام 10 سال با امروز فاصله داره

لیست اخبار