جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
ali1980@ | ali19800103
۰۸:۲۴:۳۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

#وبملت یه موضوعی که تو این مدت مغفول مونده و عزیزان تخریبگر در موردش حرفی نمیزنن اینکه ایا در این دور از صعود بازار تشویقی تهییجی از طرف مسیولین اتفاق افتاده؟ کیا تو قیمت 60.000 تومن عیار نقد کردن؟ ایا غیر از اینه که با توجه به شرایط 90% اهالی بازار اعتقاد به ریزش داشتند؟ مگه همین چند وقت اخیر نبود حتی قرار شد به هرکسی 1000 یورو سهمیه بدن تو قیمت 180 تومن؟ چرا اصلا بازار سرمایه مدتی بعد از اتفاقات بالا باز شد؟ پس این چراغ خاموش اومدن یه دلیلی داشت و این دلیل شاید 200 تا 300% بیارزه حالا تو بشین تخریب کن نقاط حمایت و مقاومت بچین خلاصه زورتو بزن خواهیم دید چه خواهد شد!!!

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار