📣 #بازگشایی بازگشایی نماد معاملاتی #بالاس
-
فردانامه _حسن کاظمزاده
🔴 پیام های زیادی در این مورد دریافت کردیم که پستی منتشر کنیم و درباره P/E بالای برخی نمادها، مانند فملی، اروند و چند سهم دیگر، تحلیل ارایه دهیم. اما به چند دلیل فعلاً این کار را انجام نمی دهیم: 1) در حال حاضر سیاست ما این است که تحلیل اختصاصی سهام منتشر نکنیم. وقتی سهامی را که از نظرمان جذاب یا متعادل است بررسی نمی کنیم، منطقی نیست فقط درباره نمادهایی صحبت کنیم که به نظرمان بالاتر از ارزش ذاتی یا کمی گران هستند. 2) از گذشته رویکرد ما این بوده که روی فرصت ها تمرکز کنیم. هر تحلیل گری با مدل و روش خود به بازار نگاه می کند و طبیعتاً مجموعه متفاوتی از سهام را جذاب می بیند. سیاست ما همیشه این بوده که درباره بخش هایی صحبت کنیم که براساس مدل خودمان ارزنده می دانیم. اگر دوباره تحلیل سهام و صنایع را اغاز کنیم، باز هم همین رویکرد را دنبال خواهیم کرد. 3) در تحلیل های روزانه، گاهی درباره بخش های پرتراکنش بازار صحبت می کنیم. اما واقعیت این است که معاملات در این بخش ها، در بسیاری از مواقع، بیش از انکه بر مبنای عوامل بنیادی باشد، تحت تاثیر جریان نقدینگی است. بنابراین، تحلیل بنیادی به تنهایی لزوماً توضیح دهنده رفتار این نمادها نیست؛ در کوتاه مدت، این جریان پول است که می تواند بازده یا زیان ایجاد کند. 4) بسیاری از فعالان بازار با متغیرها و معیارهایی متفاوت از مدل تحلیلی ما تصمیم گیری می کنند. بنابراین، همین دو نمادی که نام برده شد، ممکن است از نگاه برخی تحلیلگران همچنان جذاب باشند. ما ترجیح می دهیم در چارچوب مدلی که به ان اعتقاد داریم و به ان مسلط هستیم صحبت کنیم. اینکه دیگران با چه روشی تحلیل می کنند و چه نتایجی می گیرند، به خودشان و مخاطبانشان مربوط است. 🔴 همین توصیه را به دوستانی که دستی در تولید محتوا دارند نیز دارم، هر چیزی به نظرشان جذاب است، تحلیل کنند و به مخاطبان خودشان ارایه کنند. اگر چیزی هم جذاب نیست که خب مخاطب می فهمد این فرد یا گروه روی فلان نماد نظر جذاب ندارد. ✍️ حسن کاظم زاده 📱 @fardaname
-
مجید ح
#کفراور نقره داغ کن فروشنده ای که ش ع ور سهامداری و تحلیلی ندارد🙋
-
کارگزاری تامین سرمایه نوین| NIBB.IR
🔷 اغاز فصل نوین سرمایه گذاری ارزی در بازار بورس ▫️سازمان بورس، موافقت اصولی خود را برای تاسیس صندوق های سرمایه گذاری با درامد ثابت ارزی اعلام نموده است. این گام استراتژیک می تواند بستری مناسب برای جذب سرمایه های ارزی و هدایت ان ها به سمت کانال های رسمی و شفاف فراهم اورد. ▫️بر اساس اظهارات معاون نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس، راه اندازی این صندوق ها علاوه بر غنی سازی ابزارهای سرمایه گذاری، در تعمیق بازار سرمایه، تقویت تامین مالی شرکت های صادرات محور و ارتقای جایگاه بورس در توسعه اقتصاد ملی نقش موثری ایفا خواهد کرد. @nibbroker | کارگزاری تامین سرمایه نوین https://t.me/nibbroker
-
روایتنامه
🔻 معاون عملیات بازار فرابورس ایران تشریح کرد؛ 📍 بازنگری در محدودیت حجمی و تیک قیمتی سهام فرابورس برای تسهیل معاملات 🔹معاون عملیات بازار فرابورس ایران از بازنگری محدودیت حجمی سفارش ها و حداقل تغییر قیمت (تیک قیمتی) در نمادهای معاملاتی سهام فرابورس خبر داد و گفت: در اردیبهشت ماه سال گذشته نیز اصلاحاتی در محدودیت های حجمی انجام شد تا ورود سفارش ها به سامانه معاملات تسهیل شود و معامله گران بتوانند با تعداد کمتری سفارش، حجم موردنظر خود را معامله کنند. 🔸 ادامه این مطلب را در لینک زیر بخوانید: 👇 https://revayatnameh.ir/fullcontent/Persian/30070 https://t.me/revayatnameh https://ble.ir/revayatnameh ▫️روایت نامه؛ راوی اقتصاد ایران
-
Milad
#کیسون پرید .تبریک به همه سهامداران
-
خالد
#خودرو خنصیر فرصت خرید قبل شارپ
-
صندوق سرمایهگذاری امین یکم فردا
💫سرمایه گذاری مطمین، فقط سوداور نیست؛ باید ارامش و نظم مالی هم به همراه داشته باشد. ✔️با صندوق سرمایه گذاری امین یکم فردا، حرفه ای و منظم سرمایه گذاری کنید. 📊بازدهی موثر سالانه : 36٫7% 📊بازدهی ساده: 31٫7% ✅برای شروع، کلیک کنید: ble.ir/amininvestmentbank aminland.ir aminib.com https://aminfarda.ir/
-
fered
#اهرم کلیت بازار داره برمیگرده . اهرمیها هم دارن دونه دونه صفوف فروششون ، جمع میشه .
-
سیگنال تک
مجوز افزایش سرمایه 498% #قشهد از محل تجدید ارزیابی و سود انباشته صادر شد گروه غذایی افزایش سرمایه هاشون واقعا خرید داشته و دارد قیمت فعلی 1468ت و صف فروش 🔰#سیگنال_تک ✅#بازار ✅#بورس 🆔 @signaltak
-
Mehdi5045
#خشرق الان یه شرکت داروسازی هست که دقیقا 10همت فروش و درامد داره ، دارایی خاصی هم نداره فقط به خاطر سودده بودنش الان 12 همت ارزش مارکت داره خشرق هم 10همت درامد داشته ولی 1همت ارزش مارکت حتی اگر توافق کاملی هم اتفاق بیافته و در کل دست از سر بورس بردارن و بزارن با تورم همسان بشه اون داروسازی فوقش 7 الی10برابر ماکزیمم ظرفیت رشد داره ولی خشرق اگه یکم سودده تر هم بشه 70 الی 120 برابر ظرفیت رشد داره اقای مدیریت خشرق ، گیرم که به خودروساز بابت قیمت فروش گیر میدن ، با قطعه ساز که کاری ندارن از نظر ما این این شرکت 20% سود خالص داره ولی شما یه جوری سودش رو هاپولی میکنید این شرکت خصوصی نیست ، زیرمجموعه یه شرکت دولتیه، بابت ریال به ریالش باید یک روزی جواب بدید به صد میلیون نفر