جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Amir000111 Amiri | amiir_bu_1300
۰۸:۱۲:۳۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

خودرو فک کنم حوالی سال97 تاالان بورسم…تاسال 99 بورس اینجوری بود ک سهمهای کوچک راحت پروژه میشدن و رشد چندین برابری داشتن..یکی دوسالی هست قانون نانوشته اومده ک عملا سهامداران در صورت مالی شرکت شریک میشن!یعنی قدیم اگه شرکتی زیان ده بود بازم چندبرابر میشد.الان این خبرا نیس.براهمینم خودرو تو صعود اخیر بازار جا موند.بااینکه داره ازضررخارج میشه ولی بازار فعلا قبولش نداره ومیره سراغ شپنافملی ک دوبرابرشدن..خلاصه نسبت پی به ای واقعا موثره و سود وضرر شرکت تعیین کننده قیمت سهامه.دارایی و پروژه و..دیگه جواب نمیده.پس فعلا خودرویی منفی چون زیانده هستن

لیست اخبار